خانهاخبار
گوشی هوشمند گلکسی J2 Core 2020 معرفی شد؛ بررسی مشخصات فنی و قابلیت‌ها

گوشی هوشمند گلکسی J2 Core 2020 معرفی شد؛ بررسی مشخصات فنی و قابلیت‌ها

سامسونگ به تازگی، تلفن هوشمند Galaxy J2 Core 2020 را در کشور هند رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۲/۹

کمپانی کره‌ای سامسونگ روز گذشته، محصول میان رده جدیدی با نام گلکسی جی 2 کور 2020 را به صورت رسمی در کشور هند معرفی کرد. در این مطلب می‌خواهیم مشخصات فنی و تغییرات آن را با هم بررسی کنیم. با جی اس ام همراه باشید.

نمایشگر 5 اینچی این محصول مانند نسخه پیشین (2018)، به رزولوشن 960 × 540 پیکسلی مجهز است. مطمئنا می‌دانید که سامسونگ در تولید نمایشگرهای خود، از تکنولوژی گوریلا گلس استفاده می‌کند و به این ترتیب، جای هیچ سخنی در این زمینه باقی نمی‌ماند. در قسمت بالای نمایشگر، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را می‌بینیم که اثری از ناچ افقی یا قطره ای دیده نمی‌شود و به روال محصولات چند سال پیش، شاهد حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین صفحه نمایش هستیم.

image

 

در پشت بدنه، این محصول میزان یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز فوکوس خودکار است که توانایی ضبط فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه را داراست.

گوشی گلکسی J2 Core 2020 به حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز است که تنها 11.7 گیگابایت آن در دسترس است و مابقی، توسط سیستم عامل تصرف شده است! پشتیبانی از درگاه کارت حافظه، نکته مهمی است که به داد خریداران این محصول خواهد رسید و سیستم عامل Android Go Edition، به شما اجازه خواهد داد تا اپلیکیشن‌ها و محتوای دانلود شده را به صورت مستقیم به کارت‌های حافظه انتقال دهید و به این ترتیب، خطری از نظر کمبود حافظه شما را تهدید نخواهد کرد. درگاه کارت حافظه Galaxy J2 Core 2020، تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

image

image

 

محصول جدید میان رده سامسونگ، به پردازنده اگزینوس 7570 Quad مجهز است، چیپستی با معماری 14 نانومتری که از چهار هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 برخوردار است. این قطعه سخت‌افزاری تنها به یک گیگابایت رم مجهز است و به این ترتیب، انتظار زیادی نمی‌توان از آن داشت. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات یاد شده بر دوش یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که بر اساس اعلام مسئولان سامسونگ، قادر است تا هنگام وبگردی تحت شبکه LTE، حدودا 14 ساعت دوام آورد. البته بد نیست بدانید که باتری این گوشی هوشمند قابلیت تعویض را داراست و هنگام بروز مشکل، می‌توانید آن را با نمونه تازه‌ای جایگزین کنید.

شایان ذکر است که سامسونگ، سیستم عامل این دستگاه را به هیچ وجه بروزرسانی نخواهد کرد و این محصول، مانند نسخه اصلی به Android 8.0 Oreo Go edition مجهز است.

گلکسی جی 2 کور 2020 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و درگاه کارت حافظه نیز به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است. این محصول در سه رنگ سیاه، طلایی و آبی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

 

قیمت محصول جدید میان رده سامسونگ، 6300 روپیه هند معادل 83 دلار (76 یورو) در نظر گرفته شده است و متأسفانه هیچ جای انتخابی برای رم یا حافظه بیشتر موجود نیست. مدل اصلی این محصول، با قیمت 6200 روپیه هند عرضه شده بود و حالا شاهد کمی افزایش قیمت هستیم. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)