خانهاخبار
قیمت و مشخصات گلکسی A31 اعلام شد

قیمت و مشخصات گلکسی A31 اعلام شد

فروشگاه کره‌ای Coupang با عرضه گلکسی A31 برای پیش‌خرید قیمت و مشخصات رسمی این تلفن هوشمند را با کاربران خود به اشتراک گذاشت.
۱۳۹۹/۲/۹

اگرچه در اکثر محافل صحبت از آیفون SE 2020 و مشخصات آن است، ولی سامسونگ به ما یادآوری می‌کند که هنوز گوشی‌های خوب زیادی در بازار وجود دارند. این غول کره‌ای به‌تازگی پیش‌فروش تلفن هوشمند گلکسی A31 را آغاز کرده تا بدانیم که دستگاه مذکور با چه قیمتی به فروش خواهد رسید.

خرده‌فروشی آنلاین کره‌ای Coupang این گوشی را با قیمت تقریبی ۳۰۰ دلار برای پیش‌فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. گلکسی A31 نمایشگری ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED از نوع Infinity-U دارد که رزولوشن آن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۲۰:۹ است. این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار کمی دارد و از یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

image

این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد که در ناچی با طراحی قطره‌ای قرار گرفته است. در قاب پشتی گلکسی A31 دوربینی چهارگانه دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است.

این تلفن هوشمند ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاست. فروشگاه Coupang فقط رنگ مشکی گلکسی A31 را عرضه کرده ولی انتظار می‌رود که این دستگاه با رنگ‌های آبی، قرمز و سفید هم به بازار بیاید. گلکسی A31 از تاریخ ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) در کره جنوبی عرضه می‌شود ولی فعلا صحبتی درباره عرضه آن در سایر کشورها به میان نیامده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)