خانهاخبار
ساعت هوشمند آینده‌نگرانه Amazfit X نهم اردیبهشت معرفی می‌شود

ساعت هوشمند آینده‌نگرانه Amazfit X نهم اردیبهشت معرفی می‌شود

شرکت هوآمی با ایجاد صفحه مخصوص فروش Amazfit X در وب‌سایت Indiegogo رسما تایید کرد که این ساعت هوشمند در تاریخ 9 اردیبهشت معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۲/۷

هوآمی در ماه اوت سال گذشته پیش‌نمایشی از ساعت هوشمند بعدی خود را با نام Amazfit X به نمایش گذاشت. این شرکت حالا با برپایی صفحه مخصوصی تایید کرده که دستگاه مذکور را در تاریخ ۲۸ آوریل مصادف با ۹ اردیبهشت در وب‌سایت سرمایه‌گذاری جمعی Indiegogo به فروش می‌رساند.

تصویر ساعت هوشمند Amazfit X در این وب‌سایت دستگاهی با نمایشگر خمیده را نشان می‌دهد که طراحی آن برای مصارف کاری و ورزشی مناسب خواهد بود. از آن‌جایی که این دستگاه قبلا رونمایی شده بود و هوآمی آن را به عنوان محصولی مفهومی با ایده‌های آینده‌نگرانه و قابلیت‌های تجربی معرفی کرده بود، طبیعی است که این شرکت به جای تولید انبوه به سراغ سرمایه‌گذاری جمعی آن برود.

ساعت هوشمند Amazfit X نمایشگری ۲.۰۷ اینچی با خمیدگی ۹۲ درجه‌ای دارد. این پنل از نوع AMOLED است و از طیف رنگی NTSC صد درصدی و تراکم ۳۲۶ پیکسل بر اینچ استفاده می‌کند. روشنایی این صفحه نمایش به ۴۳۰ نیت می‌رسد که برای یک ساعت هوشمند بسیار خوب است. شیشه سه‌بعدی Amazfit X با ضخامت ۱۲.۵ میلی متر دکمه‌های حساس به فشاری دارد که درون بدنه تماما فلزی آن قرار گرفته است.

image

Amazfit X در زیر پوسته خود به موجب طراحی خمیده‌اش مادربردی ۳ تکه دارد، اما مشخصات آن هنوز اعلام نشده است. این دستگاه از یک باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که هوآمی عمری حداکثر ۷ روزه را برای آن مدعی شده است. با این حال باید صبر کنیم تا ببینیم که این باتری در استفاده‌های عادی چقدر دوام خواهد آورد.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توانیم به قابلیت دریافت نوتیفیکیشن، حالت‌های ردیابی مختلف، حسگر ضربان قلب BioTracker PPG و دکمه‌های الکترونیکی مخفی اشاره کنیم. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده و هنوز باید دو روز دیگر صبر کنیم تا اطلاعات تکمیلی را درباره Amazfit X بفهمیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)