خانهاخبار
شیائومی مشخصات نمایشگر Mi 10 Youth Edition را اعلام کرد

شیائومی مشخصات نمایشگر Mi 10 Youth Edition را اعلام کرد

شیائومی با ارسال پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو به تشریح مشخصات فنی نمایشگر موبایل Mi 10 Youth Edition پرداخت که قرار است در تاریخ 8 اردیبهشت معرفی شود.
۱۳۹۹/۲/۶

شیائومی Mi 10 Youth Edition قرار است ۸ اردیبهشت همراه با نسخه جدید رابط کاربری این شرکت یعنی MIUI 12 معرفی شود. در چند روز اخیر اطلاعات متنوعی درباره این محصول به اشتراک گذاشته شده است. امروز هم شیائومی از طریق اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو به سراغ اعلام مشخصات نمایشگر این دستگاه رفته است.

مطابق پوستر رسمی Mi 10 Youth Edition، این تلفن هوشمند از پنل امولد سامسونگ استفاده می‌کند که دارای پیکسل‌های الماسی موسوم به PenTile است. شیائومی مدعی است که نمایشگر آن‌ها کیفیت بسیار بالا و رنگ‌های دقیقی دارد و در هنگام زوم کردن به راحتی و به نرمی می‌تواند عمل بزرگ‌نمایی را انجام دهد.

این کمپانی در خصوص سایر مشخصات صفحه نمایش Mi 10 Youth می‌گوید این پنل دارای ΔE به مقدار ۱.۱، کنتراست ۴٫۳۰۰٫۰۰۰:۱ و JNCD برابر با ۰.۷ است. علاوه بر این، نمایشگر این محصول دارای قابلیت کاهش نور صفحه در سطح سخت‌افزار است.

image

سوای از این‌ها، صفحه نمایش Mi 10 Youth از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی و محتواهای +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که این نمایشگر دارای کوچک‌ترین ناچ قطره‌ای بازار برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ و دوربین چهارگانه‌ای متشکل از یک لنز پریسکوپ با لرزشگیر نوری و قابلیت زوم دیجیتال ۵۰ برابری، لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

شیائومی Mi 10 Youth Edition از رم LPDDR4X، حافظه داخلی UFS 2.1، باتری ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۲۲.۵ واتی، ضخامت ۷.۹۸ میلی متری، وزن ۱۹۲ گرمی و چهار رنگ سفید، نارنجی، سبز و آبی برخوردار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)