خانهاخبار
مینگ چی کو: نسل بعدی ایرپاد از نیمه نخست 2021 وارد تولید انبوه می‌شود

مینگ چی کو: نسل بعدی ایرپاد از نیمه نخست 2021 وارد تولید انبوه می‌شود

به گفته تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، این شرکت در نیمه اول سال 2021 نسل بعدی ایرپاد را تولید خواهند کرد. با این حساب در سال 2020 خبری از ایرپاد جدید نخواهد بود.
۱۳۹۹/۲/۶

بر اساس جدیدترین یادداشت تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، مینگ چی کو، کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی نسل سوم ایرپاد هستند و این محصول را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ وارد فاز تولید انبوه می‌کنند. این دستگاه از مکانیزم طراحی System-in-Package ایرپاد پرو استفاده خواهد کرد و مکانیزم PCB+SMT ایرپاد نسل دوم را کنار می‌گذارد.

کو می‌گوید تغییرات داخلی ایرپاد ۳ بزرگ‌ترین تغییرات آن نسبت به نسل قبلی خواهد بود. در نتیجه به نظر می‌رسد که خبری از تغییر ظاهری این دستگاه نیست و ایرپاد ۳ نیز مشابه نسل دوم ایرپاد طراحی می‌شود.

نسل سوم ایرپاد در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ وارد فاز تولید انبوه می‌شود و بزرگ‌ترین تغییر در طراحی داخلی این مدل استفاده از روش SiP به جای طراحی PCB+SMT نسل دوم ایرپاد است. باور داریم که اپل به خاطر کاهش میزان تقاضا برای نسل دوم ایرپاد به سراغ طراحی و تولید این مدل جدید می‌رود. شرکت Luxshare ICT همچنان تامین‌کننده اصلی این مدل خواهد بود.

پیش‌بینی جدید کو در حالی اعلام می‌شود که در چند وقت اخیر شایعاتی درباره عرضه مدل جدیدی از ایرپاد در سال ۲۰۲۰ به گوش رسیده بود. برای مثال، افشاگر یوتیوبی، جان پراسر، اخیرا اعلام کرده بود که نسل سوم ایرپاد آماده عرضه است و هر زمان این احتمال وجود دارد که معرفی شود.

علاوه بر این، شایعاتی درباره تولید سری تازه‌ای از ایرپاد پرو بدون قابلیت حذف نویز فعال نیز به گوش می‌رسید. در این شایعات گفته شده بود که اپل به دنبال تولید دستگاهی با طراحی ایرپاد پرو ولی با قیمت پایین‌تر است. با این حال، مینگ چی کو اشاره‌ای به این محصول نکرده است.

البته او متذکر شده که بازار منتظر عرضه مدل جدیدی از ایرپاد در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ است، ولی احتمال عرضه مدل جدیدی از هدفون بیتس به جای ایرپاد بسیار بیشتر است، بنابراین احتمال دارد که تمام شایعات مربوط به ایرپاد پرو لایت مربوط به هدفون جدیدی از برند بیتس باشد.

در خصوص نسل جدید ایرپاد پرو، مینگ چی کو می‌گوید که این مدل در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ یا سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ وارد فاز تولید انبوه می‌شود. پس در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ خبری از نسل جدید این محصول نخواهد بود. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هدفون رو-گوشی جدید اپل در سال ۲۰۲۰ معرفی شود، چرا که کو می‌گوید این دستگاه در اواسط سال ۲۰۲۰ تولید انبوه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)