خانهاخبار
سبز شدن نمایشگر، معضل جدید کاربران وان پلاس 8 پرو

سبز شدن نمایشگر، معضل جدید کاربران وان پلاس 8 پرو

خریداران پرچمداران جدید کمپانی وان پلاس، ظاهرا با مشکل عجیبی روبرو شده‌اند.
۱۳۹۹/۲/۶

محصولات جدید وان پلاس، یعنی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro از 21 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت در کشور آمریکا در دسترس خریداران قرار گرفت. اما تاریخ عرضه و رسیدن به دست خریداران، 29 آوریل مصادف با دهم اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

از آنجا که این دو محصول در برخی کشورها عرضه شده و برخی خریداران امکان استفاده از آنها را پیدا کرده‌اند، حال شاهد تشکیل کمپین جدیدی به دلیل وجود یک ایراد اساسی در وان پلاس 8 پرو هستیم.

image

 

برخی خریداران OnePlus 8 Pro از سبز شدن نمایشگر در شرایط نوری کم و Brightness پایین شاکی هستند. این موضوع اغلب در محل‌های تاریک و مکان‌هایی که از نور بسیار کم برخوردار هستند، رخ می‌دهد. البته با روشن کردن ویژگی DC Dimming، به نظر می‌رسد که این ایراد عجیب و غریب برطرف می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا قسمت‌هایی که تاریک بوده و جزئیات خود را از دست داده‌اند، بهبود پیدا کنند.

image

در تصویر بالا، وان پلاس 8 پرو را در کنار گلکسی نوت 10 پلاس، در شرایط نوری یکسان مشاهده می‌کنیم.

یکی از سخن‌گویان کمپانی وان پلاس به تازگی در جریان مصاحبه‌ای، وجود این مشکل را تأیید کرده و اظهار داشته است که تیم فنی، در حال کار روی آن هستند و به زودی در قالب ارائه یک آپدیت نرم افزاری سیستم عامل (OTA)، این معضل برطرف خواهد شد. همچنین وی به عنوان یک روش مقطعی، روشن کردن ویژگی DC Dimming را معرفی کرده است.

متن کامل سخنان او به شرح زیر است:

کمپانی وان پلاس همواره برای فیدبک‌هایی که از جانب کاربران ارسال می‌شود، ارزش زیادی قائل است و به این ترتیب، قصد دارد تا بهترین محصولات ممکن را در اختیار مشتریان خود بگذارد. تیم فنی ما در حال حاضر، در حال تحقیق و بررسی پیرامون مشکل گزارش شده از سوی کاربران هستند و به محض آماده شدن آپدیت نرم‌افزاری، به سرعت آن را در اختیار کاربران خواهیم گذاشت. در راستای حل مشکل سبز شدن نمایشگر، به زودی یک آپدیت نرم‌افزاری سیستم عامل (OTA) ارائه خواهد شد.

شانس روبرو شدن با این مشکل بستگی به شرایط زندگی افراد دارد. چرا که همان طور که اشاره شد، این معضل زمانی رخ می‌دهد که شرایط نوری بسیار کم باشد و اجسام و اشیاء اطراف شما، به رنگ خاکستری تیره یا سیاه دیده شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)