خانهاخبار
هوآوی از تبلت میت پد با پشتیبانی از قلم M-penil رونمایی کرد

هوآوی از تبلت میت پد با پشتیبانی از قلم M-penil رونمایی کرد

هواوي برای رقابت با اپل، تبلتی مقرون به صرفه با پشتیبانی از قلم به منظور امور اموزشی به بازار عرضه می‌کند
۱۳۹۹/۲/۶

در سال ۲۰۱۹، اپل نسخه‌ی جدیدی از محبوب‌ترین تبلت خود یعنی آیپد؛ با صفحه‌نمایش ۱۰.۲ اینچی و قیمت ۳۲۹ دلار که از اپل پنسل پشتیبانی می‌کرد و برای امور آموزشی بود، رونمایی کرد. این حرکت هوشمندانه از سوی اپل را اکنون هوآوی نیز می‌خواهد تجربه کند. غول چینی تصمیم دارد نسخه‌ای از MatePad Pro خود را؛ که قیمتی مقرون به صرفه دارد و نامش MatePad است، راهی بازار کند. این تبلت از صفحه‌نمایش ۱۰.۴ اینچی IPS  با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ و باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از طریق درگاه USB-C؛ که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، شارژ می‌شود. قلب تپنده میت پد هوآوی پردازنده کارین ۸۱۰ است که ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که تا ۱۲۸ گیگ قابل ارتقا است، آن را همراهی می‌کنند. قیمت پایه این دستگاه ۲۶۸ دلار خواهد بود.

 

image

قطعا تبلت جدید هوآوی در برخی موارد برتری را از آن خود دارد که طراحی مدرن با حاشیه‌های کم، بلندگوهای استریو و وزن کم‌تر از ۴۵۰ گرم، از آن موارد هستند. مانند تمام دستگاه‌های اخیر هوآوی، خریداران از داشتن سرویس‌های گوگل محروم خواهند بود. البته که این شرکت چینی در تلاش است تا با AppGallery خود تا حد زیادی این نقص را برطرف کند اما باید این مسئله را در نظر داشت. البته که کاربران اندروید می‌توانند تمام این برنامه‌ها را نصب کنند ولی بسیار خطرناک است و اصلا توصیه نمی‌شود.

به هرحال تبلت میت پد برای آموزش و به خصوص هنرمندان طراحی شده و از M-Pencil پشتیبانی می‌کند که به طور جداگانه و با قیمت ۶۷ دلار عرضه‌ خواهد شد. این دستگاه EMUI 10.1 هوآوی را که مبتنی بر اندروید ۱۰ است، اجرا می‌کند.

image

آیپد اپل سرویس فتوشاپ را با بسته نرم افزاری Adobe Fresco با قیمت ۱۰ دلار، در اختیار هنرمندان قرار می‌دهد. همچنین کاربران آیپد می‌توانند از اپلیکیشن ProCreat با قیمت ۱۰ دلار استفاده کنند که علاوه بر محبوبیت بالا، توسط هنرمندان حرفه‌ای بسیاری در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و از نسل اول و دوم اپل پنسل پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)