خانهاخبار
نگاهی بر طراحی Meizu 17 5G

نگاهی بر طراحی Meizu 17 5G

پرچمدار میزو تحت عنوان Meizu 17 5G در تاریخ 8 ماه مِی معرفی می‌شود و اکنون یک رندر از طرح این پرچمدار توسط کمپانی به اشتراک گذاشته‌شده است.
۱۳۹۹/۲/۵

چهره Meizu 17 5G همراه با تنوع رنگی نمایش داده می‌شود.

Meizu پس از تائید رونمایی از این پرچمدار در تاریخ 8 مِی ، رنگ‌های سفید و خاکستری را هم از انواع دیزاین‌های این پرچمدار برشمرد. ازآنجاکه این هندست از 5G پشتیبانی می‌کند احتمال دارد که یک نسخه Pro هم وجود داشته باشد. البته نمی‌دانیم که این دو در طراحی به چه میزان با یکدیگر مشابه هستند ؟

چنانکه در تصویر مشخص است Meizu 17 5G دارای یک نمایشگر فلت است که در بالای گوشی سمت راست دوربین سلفی درون یک حفره جای گرفته است و همچنین حواشی باریکی دارد.

ساختار گوشی ترکیبی از فلز و شیشه است و پنل دوربین متشکل از 4 لنز در بخش پشتی به‌صورت افقی قرارگرفته است و سنسوری که در مرکزیت قرار دارد درواقع همان فلاش LED است.

اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر جای دارد. اگر بخواهیم راجع‌به پشت دیوایس صحبت کنیم لوگوی Meizu کاملاً مشهود است و ماژول دوربین مقداری از بدنه گوشی بیرون زده است.

از مشخصات فنی می‌توانیم به نمایشگر 6.5 اینچی FullHD+ با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز اشاره‌کنیم. نسخه پرو احتمالاً از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هم پشتیبانی کند.

رَم LPDDR5 و حافظه UFS 3.0 flash

این گوشی نیروی خود را از پردازنده هشت هسته‌ای 64-بیتی اسنپ‌دراگون 865 در کنار رَم LPDDR5 و حافظه UFS 3.0  تأمین می‌کند.

به‌صورت پیش‌فرض اندروید 10 و Flyme 8 UI بر روی این گوشی نصب هستند. باتری 4.500 میلی‌آمپری همراه با شارژر سریع 30 واتی از دیگر اطلاعات به دست آمده هستند. احتمال اینکه نسخه معمولی از شارژ سریع پشتیبانی کند ضعیف است .

Meizu 17 5G در چین با قیمتی بسیار رقابتی عرضه خواهند شد اما زمان عرضه در بازارهای جهان تاکنون مشخص نشده است.

از طراحی دیوایس نیز تنها همین رندر که کمپانی منتشر کرده در دسترس قرار دارد. Meizu برای رقابت با دیگر شرکت‌های حاضر در چین کار سختی دارد. سری Meizu 17 5G که برروی قیمت رقابتی مانور می‌دهد باید دید ازنظر فنی هم توان مبارزه دارد ؟

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)