خانهاخبار
IFA 2020 نه به صورت فیزیکی بلکه در قالبی نوآورانه برگزار می‌شود

IFA 2020 نه به صورت فیزیکی بلکه در قالبی نوآورانه برگزار می‌شود

نمایشگاه بزرگ IFA امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا به طور حضوری برگزار نخواهد شد، اما متصدیان آن خبر داده‌اند که باید منتظر شکل تازه‌ای از این رویداد سالانه باشیم.
۱۳۹۹/۲/۴

نمایشگاه محبوب IFA برلین امسال مطابق همیشه برگزار نمی‌شود. برگزارکنندگان این رویداد گفته‌اند امسال از ایده‌ای خلاقانه و جدیدی استفاده خواهند کرد که البته جزئیات آن هنوز با مخاطبان به اشتراک گذاشته نشده است. قوانین آلمان برگزاری هر گونه رویداد عمومی با بیش از ۵ هزار شرکت‌کننده را تا تاریخ ۲۴ اکتبر قدغن کرده، در نتیجه نمایشگاه IFA 2020 رسما از سوی متصدیان آن لغو شده است.

با این حال، رویداد مذکور قرار است شکلی نوآورانه به خود گرفته و احتمالا بخش عمده‌ای از آن به صورت آنلاین برگزار شود. برگزارکنندگان IFA می‌دانستند که با توجه به همه‌گیری جهانی ویروس کرونا امسال امکان برگزاری فیزیکی این نمایشگاه وجود ندارد، در نتیجه، آن‌ها روی برنامه‌های جایگزینی برای IFA کار کرده‌اند. اطلاعات بیشتر درباره این برنامه‌های جایگزین در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

نمایشگاه IFA 2020 قرار بود از ۴ تا ۹ سپتامبر در شهر برلین آلمان برگزار شود. تولیدکنندگان محصولات متنوعی، از تلفن‌های هوشمند گرفته تا چیپست‌های خود، را در این رویداد معرفی کرده‌اند. در IFA 2019 شاهد رونمایی از گلکسی A90 5G، گلکسی M30s، اکسپریا 5، نوکیا 7.2، نوکیا 6.2، چیپست Kirin 990 و LG G8X ThinQ بودیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)