خانهاخبار
پوسته MIUI 12 بیش از هزار استایل AOD جدید خواهد داشت

پوسته MIUI 12 بیش از هزار استایل AOD جدید خواهد داشت

شیائومی می‌گوید در MIUI 12 قابلیتی فراهم کرده که به طراحان اجازه می‌دهد با آزادی بیشتری برای قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) رابط کاربری این شرکت استایل بسازند.
۱۳۹۹/۲/۳

شیائومی هشتم اردیبهشت از MIUI 12 و موبایل Mi 10 Youth Edition رونمایی خواهد کرد. حالا در روزهای مانده تا این تاریخ، شاهد تبلیغ ویژگی‌های مختلف نسخه جدید این رابط کاربری هستیم. شیائومی دیروز از وجود Dark Mode 2.0 در MIUI 12 خبر داد، و حالا امروز نوبت به معرفی قابلیت‌های جدید نمایشگر همیشه روشن این پوسته رسیده است.

شیائومی قابلیت نمایشگر همیشه روشن یا AOD را در آپدیتی برای MIUI 10 منتشر کرد تا از توانایی صفحات نمایش OLED استفاده کند. این قابلیت پارسال در MIUI 11 بهبودهایی پیدا کرد و حالا شیائومی آن را برای MIUI 12 به سطح جدیدی برده است.

image

نمایشگر همیشه روشن در MIUI 12 از فرمت MAML پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد طراحان انیمیشن‌های غیرخطی را با زمان و وضعیت آب و هوا در AOD پیاده‌سازی کنند. علاوه بر این، استایل‌های شخص ثالث از سوئیچ‌های سراسری سیستم پشیتبانی خواهند کرد تا امکان فعال یا غیرفعال‌سازی نشانگر باتری، میان‌بر اپلیکیشن‌ها و غیره را داشته باشند.

image

نسخه فعلی AOD در گوشی‌های هوشمند شیائومی و ردمی برای استایل‌های شخص ثالث ایستاست و از زمان و وضعیت آب و هوا پشتیبانی نمی‌کند. این پارامترها در عوض از طریق خود سیستم ارائه می‌شوند. ولی در نسخه بعدی AOD، همان طور که گفتیم، طراحان می‌توانند تقریبا هر چیزی را که می‌خواهند به شکل بهتری ارائه کنند. شیائومی وعده داده که در زمان عرضه MIUI 12 بیش از هزار AOD انیمیشنی شخص ثالث در دسترس قرار می‌گیرد. افزون بر این، خود شیائومی هم چندین استایل جدید و رسمی AOD طراحی کرده است.

image

چند روز پیش نسخه بتای MIUI Themes بخش جدیدی را برای استایل‌های AOD اضافه کرد که گمان می‌شد پس از انتشار MIUI 12 در اختیار کاربران قرار بگیرد. ولی حالا امروز شیائومی اعلام کرده که کاربران همین حالا هم می‌توانند از روی تلفن‌های هوشمند خود به این بخش دسترسی داشته باشند.

image

این شرکت در زمان عرضه MIUI 11 تمام تم‌های فروشگاه خود را رایگان کرد. امسال نیز در تبعیت از همین عادت اعلام شده که استایل‌های AOD برای همه کاربران رایگان خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)