خانهاخبار
مشخصات تبلت هوآوی MatePad پیش از رونمایی در 4 اردیبهشت فاش شد

مشخصات تبلت هوآوی MatePad پیش از رونمایی در 4 اردیبهشت فاش شد

تبلت جدید هوآوی با نام MatePad قرار است چهارم اردیبهشت رسما معرفی شود، اما قرارگیری این محصول در وب‌سایت هوآوی بخشی از اطلاعات این دستگاه را در اختیار ما قرار داده است.
۱۳۹۹/۲/۳

هوآوی آماده است تا چهارم اردیبهشت در بازار چین از تبلت پریمیوم MatePad رونمایی کند. حالا پیش از عرضه رسمی این دستگاه، بخشی از جزئیات و مشخصات کلیدی این تبلت به سطح اینترنت راه پیدا کرده است. هوآوی میت‌پد نمایشگری با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد که نسبت صفحه به بدنه آن ۸۴ درصد است. این دستگاه از چیپست Kirin 810 استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که تبلت میت‌پد در دو نسخه وارد بازار شود: با ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. علاوه بر این، گفته می‌شود که هوآوی از چهار بلندگو با بهینه‌سازی Harman Kardon در این محصول استفاده کرده است.

ابعاد میت‌پد هوآوی ۲۴۵.۲ در ۱۵۴.۹۶ در ۷.۳۵ میلی متر و وزن آن ۴۵۰ گرم است. این تبلت یک باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از رابط کاربری EMUI 10 استفاده می‌کند. میت‌پد احتمالا سیستم عامل اندروید خواهد داشت اما به جای خدمات گوگل از HMS یا همان «خدمات موبایلی هوآوی» بهره خواهد گرفت.

image

با توجه به قرارگیری نام میت‌پد در فروشگاه آنلاین رسمی هوآوی در چین، این دستگاه دو مدل دارد که یکی صرفا از وای فای و دیگری از LTE پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این تبلت با طیفی از رنگ سفید به بازار بیاید. تبلت هوآوی در بخش سلفی دوربینی ۸ مگاپیکسلی دارد و از قلم M-Pen برخوردار است که به صورت جداگانه فروخته خواهد شد. این دستگاه هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد ولی رسما در تاریخ ۲۳ آوریل معرفی می‌شود و عرضه آن از ۲۶ آوریل شروع خواهد شد.

هوآوی در آینده می‌خواهد نسخه دیگری از این تبلت را با چیپست Kirin 820 روانه بازار کند. ولی باید منتظر بمانیم تا در روزها یا هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این نسخه منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)