خانهاخبار
گلکسی تب S7 با پشتیبانی از 5G به بازارهای اروپایی می‌رود

گلکسی تب S7 با پشتیبانی از 5G به بازارهای اروپایی می‌رود

بر اساس گزارش وب‌سایت Galaxy Club، سامسونگ پرچمدار بعدی خود را در دو نسخه با پشتیبانی از 5G به بازارهای قاره اروپا و آمریکا خواهد فرستاد.
۱۳۹۹/۲/۳

گلکسی تب S7 سامسونگ مدتی است که در دست توسعه قرار گرفته و اولین گزارش‌ها مبنی بر وجود این دستگاه حدود یک ماه پیش منتشر شد. انتظار می‌رود که این غول بزرگ کره‌ای تبلت پرچمدار آتی خود را در دو نسخه ۱۱ و ۱۲.۴ اینچی معرفی کند. به گزارش وب‌سایت Galaxy Club، این دو تبلت با قلم S Pen وارد بازار خواهند شد.

این وب‌سایت می‌گوید نسخه‌های 5G تبلت سامسونگ این بار در خارج از بازار کره جنوبی نیز عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که گلکسی تب اس ۷ در اروپا و آمریکا در دسترس کاربران قرار بگیرد. ظاهرا شماره مدلی که برای این دستگاه در اروپا در نظر گرفته شده SM-T976B است.

افزون بر این، گمانه‌زنی شده که ممکن است تبلت بعدی سامسونگ از نام‌گذاری تلفن‌های پرچمدار این شرکت تبعیت کرده و با اسم گلکسی تب S20 وارد بازار شود. سامسونگ احتمالا نسل آتی گلکسی نوت را هم با نام گلکسی نوت ۲۰ به بازار می‌فرستد. با این حال، این‌ها هنوز صرفا در حد گمانه‌زنی است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم.

تبلت‌های جدید سامسونگ احتمالا در مراسم رونمایی از سری گلکسی نوت ۲۰ یا شاید در رویدادی جداگانه در ماه ژوئیه یا اوت معرفی شود. شایعات حاکی از آن است که در رویداد آنپکد بعدی نسل جدید گلکسی فولد را هم خواهیم دید. با این حال، با توجه به بحران ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که سامسونگ می‌تواند به برنامه‌های خود پایبند بماند یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)