خانهاخبار
MIUI 12 احتمالا در انتهای آوریل منتشر می‌شود

MIUI 12 احتمالا در انتهای آوریل منتشر می‌شود

بر اساس اطلاعاتی که توسط افشاگر معروف وب‌سایت ویبو فاش شده، این احتمال وجود دارد که پوسته MIUI 12 تا اواخر ماه آوریل عرضه شود.
۱۳۹۹/۲/۲

در طول چند هفته اخیر شایعات متعددی درباره MIUI 12 منتشر شده است. البته خود شیائومی هم برای معرفی این نسخه از رابط کاربری خود دست به انتشار تبلیغاتی زده اما بخش عمده اطلاعات از نسخه‌های بتای این سیستم عامل و اپلیکیشن‌های آن از جمله MiSettings و MIUI Themes به دست آمده است. اکنون در مطلب تازه‌ای ادعا شده که MIUI 12 در انتهای ماه آوریل منتشر خواهد شد.

شیائومی کار خود را در سال ۲۰۱۰ به عنوان شرکتی نرم‌افزاری شروع کرد که پوسته اندرویدی MIUI را توسعه می‌داد. یک سال بعد این شرکت شروع به تولید تلفن‌های هوشمند کرد و رفته‌رفته به کسب و کارهای جدیدتری قدم گذاشت. حالا MIUI 12 در دهمین سالگرد آغاز به کار پوسته MIUI منتشر می‌شود و طرفداران این رابط کاربری در سراسر دنیا منتظر تغییرات بزرگ آن هستند.

این غول بزرگ چینی پیش‌تر در ماه ژانویه وجود MIUI 12 را تایید کرده بود اما هیچ اطلاعاتی درباره آن فاش نکرد. با گذشت هفته‌ها، اطلاعات متنوعی درباره نسخه جدید رابط کاربری شیائومی به سطح اینترنت راه پیدا کرد. در شماری از این گزارش‌ها به بازطراحی کامل بخش تنظیمات و اپلیکیشن تم‌های MIUI اشاره شد.

image

حالا افشاگر معروف وب‌سایت ویبو با نام کاربری Digital chat station تصویری را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته که احتمالا اپلیکیشن چینی Mi Community را نشان می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم بخش مخصوص MIUI 12 و پیغامی با محتوای «ثبت‌نام برای MIUI از ۱۱ روز دیگر شروع می‌شود» را ببینیم. با توجه به این که این تصویر دیروز تهیه شده، احتمالا شیائومی تا ۱۰ روز دیگر MIUI را منتشر می‌کند. با این حساب، تا انتهای آوریل یا اوایل ماه مه می‌توانیم شاهد عرضه این رابط کاربری باشیم.

افزون بر این، کاربر دیگری در ویبو با نام کاربری Geek_Cao در پستی مدعی شد که MIUI 12 در تاریخ ۲۷ یا ۲۸ آوریل منتشر می‌شود. اما لی چوآنگکی، مدیر ارشد محصولات شیائومی، در پاسخ به این پست نوشت که او چنین حرفی نزده و مطلبی را افشا نکرده است. حالا پست Geek_Cao حذف شده تا ما بیش از پیش اطمینان پیدا کنیم که ادعای Digital chat station صحیح بوده است.

به‌علاوه، به گزارش رسانه‌های چینی، عرضه MIUI 12 با ردمی سری ردمی نوت ۹ در چین همزمان خواهد بود. ردمی نوت ۹ قرار است نسخه‌ای با پشتیبانی از 5G داشته باشد و از چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ با مودم یکپارچه 5G استفاده کند. این چیپست همان تراشه‌ای است که چند روز پیش با Oppo A92s معرفی شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)