خانهاخبار
موبایل پایین‌رده Oppo A12 با پردازنده هلیو P35 معرفی شد

موبایل پایین‌رده Oppo A12 با پردازنده هلیو P35 معرفی شد

گوشی هوشمند Oppo A12 پایین‌رده‌ای با نمایشگر 6.2 اینچی است که از چیپست هلیو P35 استفاده می‌کند و با قیمت 160 دلار به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۲/۲

پس از هفته‌ها انتشار شایعات و گزارش‌های گوناگون، اوپو بالاخره از موبایل پایین‌رده خود با نام Oppo A12 رونمایی کرد. این گوشی نمایشگری با ناچ قطره‌ای دارد و از چیپست هلیو P35 استفاده می‌کند. اوپو A12 مجهز به دوربینی دوگانه و یک باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا شما را بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا کنیم.

image

اوپو A12 نمایشگری ۶.۲۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD معادل ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل دارد و بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان لنزی ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. نسبت تصویر صفحه نمایش این موبایل ۱۹:۹ و محافظ آن گوریلا گلس ۳ است.

در قاب پشتی این گوشی دوربینی دوگانه دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک لنز اصلی ۲ مگاپیکسلی است. در کنار این لنزها فلش LED قرار گرفته و کمی پایین‌تر حسگر فیزیکی اثر انگشت دیده می‌شود.

image

اوپو A12 در زیر پوسته خود از چیپست هلیو P35 به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که از طریق کارت حافظه قابل ارتقاست. این گوشی یک باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. در بخش نرم‌افزار نیز از ColorOS 6.1.2 بر روی اندروید ۹ پای استفاده شده است.

اوپو A12 در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود و قیمت آن برای مدل ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی ۱۶۰ دلار است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه بین‌المللی این گوشی پایین‌رده در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)