خانهاخبار
طراحی و مشخصات کامل Realme X3 در مرجع TENAA فاش شد

طراحی و مشخصات کامل Realme X3 در مرجع TENAA فاش شد

مرجع چینی TENAA با اعطای مجوز به Realme X3 از تصاویر و مشخصات کامل این تلفن هوشمند پرده برداشت. موبایل جدید ریلمی نمایشگری 6.57 اینچی با رزولوشن +FHD دارد.
۱۳۹۹/۲/۲

تلفن هوشمند جدید Realme با شماره مدل RMX2142 که گفته می‌شود همان Realme X3 است هفته گذشته از مرجع چینی TENAA تاییدیه دریافت کرد و حالا مشخصات کامل و تصاویر آن در این پایگاه داده منتشر شده تا با ویژگی‌های این گوشی آشنا شویم. Realme X3 نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع TFT با رزولوشن +FHD دارد که بالای آن حفره‌ای به شکل بیضی قرار گرفته تا میزبان دوربینی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی باشد.

قاب عقب این موبایل شبیه Realme 6 است و از دوربینی چهارگانه با چینش عمودی میزبانی می‌کند. این ماژول یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی دارد. زیر پوسته Realme X3 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۴ گیگاهرتز قرار گرفته که می‌تواند چیپست اسنپدراگون 765G کوآلکام باشد. این گوشی ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم دارد و با ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

تلفن هوشمند جدید ریملی به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ بهره می‌برد و روی آن به رابط کاربری Realme UI مجهز شده است. این گوشی حسگر اثر انگشت جانبی، 5G دو حالته و دو رنگ سفید و خاکستری-آبی دارد. ریلمی X3 از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی سازگار است.

ریلمی همچنین در حال کار روی نسخه دیگری از همین دستگاه به نام X3 SuperZoom است که از NBTC و BIS و EEC مجوز دریافت کرده. این تلفن هوشمند در گیک‌بنچ هم حاضر شده بود تا متوجه شویم که علاوه بر اندروید ۱۰، دارای چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت حافظه رم است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)