خانهاخبار
فیسبوک برای رقابت با توئیچ و یوتیوب اپلیکیشن گیمینگ معرفی می‌کند

فیسبوک برای رقابت با توئیچ و یوتیوب اپلیکیشن گیمینگ معرفی می‌کند

خبرگزاری نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که عرضه اپلیکیشن گیمینگ فیسبوک به‌زودی رخ خواهد داد. این اپلیکیشن برای رقابت با سلطه توئیچ و یوتیوب توسعه یافته است.
۱۳۹۹/۲/۱

به گزارش نشریه نیویورک تایمز، فیسبوک می‌خواهد اپلیکیشن موبایلی گیمینگی معرفی کند تا با آن به نبرد با سلطه توئیچ و یوتیوب در بازار استریم زنده بازی‌های ویدیویی برود. این اپلیکیشن رایگان برای کسانی طراحی شده که در جامعه گیمینگ آنلاین فعال هستند و می‌خواهند به مخاطبان متنوع‌تری دسترسی داشته باشند.

فیجی سیمو، رئیس بخش اپلیکیشن فیسبوک، در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: «سرمایه‌گذاری در صنعت بازی به طور کلی به یکی از اولویت‌های ما تبدیل شده چون ما بازی‌ها را به عنوان شکلی از سرگرمی می‌بینیم که واقعا قادر است مردم را به هم پیوند دهد. این سرگرمی فرمی فراتر از مصرف‌گرایی منفعلانه دارد و با تعامل مردم را کنار هم می‌آورد.»

این اپلیکیشن در ابتدا قرار بود در ماه ژوئن عرضه شود، ولی فیسبوک انتشار آن را جلو انداخت تا از شرایطی که بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا به وجود آمده و مردم را خانه‌نشین کرده نهایت استفاده را ببرد. این اقدام گواه دیگری مبنی بر محبوبیت بالای ورزش‌های الکترونیکی است که ارزش آن در سال گذشته بیش از ۱ میلیارد دلار بود و روند رشد آن هنوز با سرعت زیادی ادامه دارد.

بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فیسبوک بازی انجام می‌دهند، ویدیوی بازی‌ها را می‌بینند یا در گروه‌های مربوط به بازی پست می‌گذارند. این غول بزرگ شبکه‌های اجتماعی پارسال زبانه‌ای مخصوص بازی‌ها به نوار مسیریابی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا کسانی که به دنبال محتواهای گیمینگ هستند راحت‌تر بتوانند به چنین مطالبی دسترسی پیدا کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)