خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 5G با ظرفیت 256 گیگابایتی به بازار می‌آید

گلکسی زد فلیپ 5G با ظرفیت 256 گیگابایتی به بازار می‌آید

به گزارش وب‌سایت SamMobile، نسخه 5G گلکسی زد فلیپ که در دنباله سال معرفی خواهد شد تنها در یک مدل عرضه می‌شود که دارای ظرفیت داخلی 256 گیگابایتی است.
۱۳۹۹/۲/۱

گلکسی زد فلیپ با نقدهای مثبتی روبرو شد، ولی این دستگاه برخلاف گلکسی فولد از جدیدترین و قدرتمندترین قطعات سخت‌افزاری ممکن استفاده نمی‌کند. گلکسی زد فلیپ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ است، دوربینی دوگانه‌ای دارد که لنز اصلی آن به خوبی سری گلکسی اس ۲۰ یا حتی گلکسی اس ۱۰ نیست و از 5G هم پشتیبانی نمی‌کند.

با این حال، همان طور که پیش‌تر در خبری به اطلاع شما رساندیم، عدم وجود 5G قرار است در ادامه سال با معرفی نسخه دیگری از این گوشی جبران شود. اکنون اطلاعات جدیدی درباره نسخه 5G گلکسی زد فلیپ به دست آمده که در ادامه آن‌ها را با شما در میان می‌گذاریم.

گلکسی زد فلیپ 5G، درست مثل نسخه 4G این گوشی، از حافظه‌ای با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت برخوردار است. این گوشی نه نسخه‌ای با ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت و نه این بار خبری از ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. سامسونگ احتمالا قصد دارد با این کار قیمت دستگاه مذکور را تحت کنترل نگه داشته و آن را در محدوده ۱۴۰۰ دلار روانه بازار کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 5G برای بازار جهانی از شماره مدل SM-F707B و برای بازار کره جنوبی از SM-F707N استفاده می‌کند. شماره مدل‌های SM-xxxB شماره‌هایی هستند که معمولا به آن دسته از دستگاه‌های 5G گلکسی اطلاق می‌شوند که به بازارهای اروپا و استرالیا می‌روند، ولی در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی زد فلیپ 5G در چه بازارهایی عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)