خانهاخبار
مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه Oppo A52 فاش شد

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه Oppo A52 فاش شد

پایگاه داده چاینا تلکام به تازگی مشخصات تلفن هوشمندی به نام اوپو A52 را منتشر کرده که پیش‌تر آن را در مرجع اطلاعاتی TENAA هم دیده بودیم. این دستگاه دوربینی چهارگانه دارد.
۱۳۹۹/۱/۳۱

اوپو دیروز در سکوت خبری از تلفن هوشمند جدیدی به نام Oppo A92s رونمایی کرد. چند وقت پیش دستگاه دیگری به نام Oppo A52 در Google Play Console مشاهده شده بود. حالا این گوشی سر از پایگاه داده چاینا تلکام درآورده تا مشخصات کامل آن به همراه قیمت و تاریخ عرضه این محصول در دسترس ما قرار بگیرد.

اوپو A52 دارای شماره مدل PDAM10 است. مشخصات این گوشی قبلا در ماه مارس در مرجع اطلاعاتی TENAA منتشر شده بود. حالا چاینا تلکام تایید می‌کند که این گوشی با نام Oppo A52 وارد بازار خواهد شد. از جمله ویژگی‌های مهم اوپو A52 استفاده از دوربینی چهارگانه با قابلیت‌های هوش مصنوعی و فیلمبرداری Ultra-Clear 1080p و باتری بزرگی با قابلیت شارژ سریع است.

اوپو A52 ابعادی معادل ۱۶۲ در ۷۵.۵ در ۸.۹ میلی متر و وزنی معادل ۱۹۲ گرم دارد. این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD و حفره‌ای برای دوربین سلفی است. اوپو A52 از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند و همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

در قاب عقب اوپو A52 دوربینی چهارگانه قرار گرفته که لنز اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی است. در کنار آن یک لنز ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر هم دیده می‌شود. این تلفن هوشمند در بخش سلفی از دوربینی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اوپو A52 یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع برخوردار است. این دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

اوپو A52 احتمالا از تاریخ ۱ مه وارد بازار چین می‌شود. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد و طبق اطلاعات موجود قیمت آن ۲۵۴ دلار خواهد بود. با این حال باید صبر کنیم تا اوپو این قیمت را در هنگام رونمایی رسمی تایید کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)