خانهاخبار
مشخصات دوربین گوشی Realme X50 Youth فاش شد

مشخصات دوربین گوشی Realme X50 Youth فاش شد

شرکت Realme در ماه ژانویه گوشی هوشمند X50 5G را معرفی کرد و پس از گذشت یک ماه از نسخه پیشرفته Pro این گوشی رونمایی نمود.
۱۳۹۹/۱/۳۱

شرکت Realme در ماه ژانویه گوشی هوشمند X50 5G را معرفی کرد و پس از گذشت یک ماه از نسخه پیشرفته Pro این گوشی رونمایی نمود. انتظار می‌رود به زودی شرکت Realme مدل X50 Youth را به عنوان عضو جدید این خانواده معرفی کند و بنابر اطلاعاتی که توسط یکی از مشهورترین خبرگزاری‌ها فاش شده است، این گوشی از 6 دوربین بهره‌مند خواهد بود که دو عدد از آن‌ها در جلو تعبیه شده و چهار عدد از آن‌ها در پشت گوشی قرار گرفته شده است که از این نظر به مدل X50 pro شباهت دارد.

با این حال دوربین‌های گوشی X50 Youth از چینش متفاوتی برخوردار خواهند بود. گوشی X50 5G در جلو از یک دوربین 16 مگاپیکسلی عادی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید به منظور ثبت تصاویر سلفی بهره می‌برد و در بخش پشتی دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی تلفوتو و سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد.

در سوی مقابل دوربین سلفی گوشی X50 Youth به جای سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، از سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد و دوربین اصلی آن با یک سنسور 48 مگاپیکسلی جایگزین شده است و در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد.

image

کاهش وضوح و کیفیت دوربین گوشی Realme X50 Youth چندان تعجب برانگیز نیست زیرا این عمل برای کاهش حاشیه‌های تصویر در گوشه‌ها به کار رفته است. این منبع خبری اطلاعات دیگری در رابطه با این گوشی فاش نکرده است اما به لطف 3c می‌دانیم که گوشی Realme X50 Youth همانند نسخه اصلی از اینترنت 5G و شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)