خانهاخبار
خریداران OnePlus 8 زودتر از موعد گوشی‌های خود را تحویل می‌گیرند

خریداران OnePlus 8 زودتر از موعد گوشی‌های خود را تحویل می‌گیرند

OnePlus پیش‌فروش OnePlus 8 را یک روز پس از معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید خود آغاز کرد: 15 آپریل. این کمپانی چینی همچنین اعلام کرده بود که عرضه عمومی این دیوایس‌ها 29 آپریل 2020 خواهد بود.
۱۳۹۹/۱/۳۱

عموما پیش‌خریدکنندگان گوشی‌های پرچمدار مانند سری OnePlus 8 یکی دو روز قبل از تاریخ عرضه عمومی دیوایس‌های خود را دریافت می‌کنند. البته اکنون شایعاتی بدست رسیده که پیش‌خریدکنندگان جدیدترین اسمارت‌فون‌های OnePlus بسیار زودتر از تاریخ گفته شده به گوشی‌هایشان می‌رسند.
یکی از کاربران آمریکایی  اخیرا در اکانت ردیت خود از OnePlus 8 Pro که به‌تازگی به دستش رسیده رونمایی کرد؛ البته این تمام داستان نیست و این کاربر دو محصول جدید دیگر نیز در دست دارد: داک شارژ سریع بی‌سیم 30 واتی و هدفون‌های بی‌سیم Bullets Z. در پی این انتشار برخی دیگر از خریداران زود هنگام مجموعه گوشی‌های OnePlus 8 پس از استعلام‌گیری از سایت کمپانی (با کدهایی که هنگام خرید دریافت کرده بودند) متوجه شدند که هنوز محموله آنان ارسال نشده است.
البته هستند دیگر کاربرانی که در تالارهای گفتگوی OnePlus اعلام کرده‌اند پس از چک کردن اکانت خرید خود، محموله آنها در حال ارسال است.
پایگاه خبری اندروید آتوریتی برای درک درست موضوع از OnePlus تقاضای توضیح کرده است که آیا واقعا در حال ارسال پرچمداران جدید برای خریداران و صاحبان اصلی خود است یا این تصاویر پخش‌شده در اینترنت تصاویر از قبل ضبط شده یا ساختگی هستند که تا تاریخ انتشار این خبر OnePlus هیچ پاسخی را ارائه نکرده است.
اگر شما هم از علاقمندان به سری جدید پرچمداران این کمپانی یعنی OnePlus 8 هستید بهتر است هم‌اینک اقدام کنید تا هم زودتر پرچمدار خود را دریافت نمائید و هم از تخفیفات OnePlus برای داک شارژسریع و هدفون‌های بی‌سیم Bullets Z  بهره‌مند شوید.
در ادامه نگاهی کوتاه بر دو اسمارت‌فون مورد بحث؛

image



OnePlus 8 Pro


قاتل پرچمدارن لقب گرفته است. تمام امکانات و تکنولوژی‌های اخیر موبایل همراه با سخت‌افزاری نیرومند، نمایشگری چشم‌نواز، شارژ سریع، و مقاوم در برابر آب آن را به جایگزینی برای Galaxy S20 Plus بدل کرده است که 300 دلار هم از آن ارزان‌تر است.


OnePlus 8


استفاده از چیپست اسنپدراگون 865 ، جدیدترین پردازشگرها، دوربین حرفه‌ای، نمایشگر زیبا و سیستم عامل روان اکسیژن فرمول OnePlus برای پیروزی است. هرچند از شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب بی‌نصیب است اما ویژگی‌هایی دارد که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)