خانهاخبار
افشا کامل جزئیات طراحی آیفون 12 پرو مکس

افشا کامل جزئیات طراحی آیفون 12 پرو مکس

اگرچه قرار است اپل سری جدید آیفون خود را در ماه سپتامبر معرفی کند. اما تا اکنون دیگر باید طراحی محصول خود را نهایی کرده باشد.
۱۳۹۹/۱/۳۰

اکنون طبق تصاویر منتشر شده توسط یکی از ارائه دهندگان CAD ظاهراً طراحی نهایی iPhone 12 Pro Max افشا شده است.

رندرهای جدید CAD تغییرات جدیدی در طراحی این محصول جنجالی را نشان می‌دهند، اما توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که طرحی که در اینجا می بینید حدود 70٪ طراحی نهایی است.

image

 

البته هنوز چگونگی طراحی قاب دوربین های عقب و ناچ صفحه نمایش توسط اپل درابهام قرار دارد.

درنهایت بنظر می‌رسد جزئیات ارائه شده در این تصاویر دقیق باشند و صحت شایعاتی که در گذشته وجود دشته‌اند را تائید می‌کنند.

قبلا در این شایعات به تشابه بینiPad Pro و آیفون 12 پرو مکس در داشتن لبه های مسطح اشاره شده بود. همچنین این طراحی کمی از طراحی آیفون 5s را نیز به ما یادآوری می‌کند.

image

 

صفحه نمایش بصورت قابل توجهی دارای حاشیه های نازکتری خواهد بود. در حقیقت این حاشیه حدود 0.9 نازک تر از نمونه های فعلی است. همچنین، در صورت تائید نهایی، ناچ صفحه نمایش به مقدار زیادی کوچکتر از مدل امروزی است.

این امر به استفاده از نمایشگر بزرگتر 6.7 اینچی کمک شایانی می‌کند، اما بدون شک آیفون جدید کمی بلندتر و پهن‌تر از قبل خواهد شد.

در پشت گوشی نیز به منظور استفاده از سنسور LiDAR در دوربین چهارگانه جدید، آیفون 12 پرو مکس شامل تغییراتی خواهد شد که فعلا بصورت دقیق مشخص نشده‌ است که به چه شکل خواهد بود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم آرایش دوربین هنوز نهایی نیست.

image

سرانجام، توری بلندگوها شاهد ظاهری متفاوت خواهد بود در حالی که خود بلندگوها 10 تا 15 درصد صدای بلندتری خواهند داشت.

این تصاویر موثق ترین رندر هایی هستند که تاکنون از آیفون 12 پرو مکس بدست آمده است. اگرچه منابع CAD ادعا می کنند که این تصاویر 100% طراحی نهایی نیستند.

بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم اتنظار زیادی نداشته باشید زیرا ممکن است برخی از جزئیات قبل از معرفی رسمی آیفون 12 پرو مکس تغییر کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

م

۱۳۹۹/۱/۳۰
قطعا این طراحی اصلی آیفون ۱۲ نیست، چون اگه قرار بود طراحی آیفون 5s بازم بکاربرده بشه، در آیفون se2 بکار میرفت تا استقبال مشتریان رو بسنجند. واین که این زبان طراحی آیفون 5s برای ابعاد بزرگ اصلا ارگونومی نداره