خانهاخبار
سری وان پلاس 8 پیش از عرضه آپدیت دریافت کرد

سری وان پلاس 8 پیش از عرضه آپدیت دریافت کرد

با وجود این که وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو هنوز وارد بازار نشده‌اند، ولی این شرکت به‌تازگی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای پرچمداران جدید خود منتشر کرده که بخشی از مشکلات این دستگاه‌ها را برطرف می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۳۰

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود برای وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو هیجان‌زده باشیم، اما اگر گذشته را ملاک قرار دهیم، نرم‌افزار این خانواده احتمالا به خوبی آن‌چه که فکر می‌کردیم نیست. با این حال، خبر خوب این است که با توجه به عملکرد قبلی این شرکت می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در هفته‌های پیش رو آپدیت‌های کوچک اما مهمی منتشر شود تا این مشکلات را برطرف کند.

یکی از این آپدیت‌ها همین حالا، یعنی حتی پیش از عرضه رسمی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو، برای این دو دستگاه منتشر شده است. در حال حاضر، فقط شمار بسیار کمی از این دستگاه‌ها به دست رسانه‌ها رسیده تا آن‌ها پرچمداران جدید این شرکت را مورد بررسی قرار دهند. ولی کاربران عادی هنوز این گوشی‌ها را دریافت نکرده‌اند و عرضه آن‌ها در قاره کهن از چند روز دیگر شروع می‌شود.

انتظار می‌رود که نصب این آپدیت تحت عنوان نسخه OxygenOS 10.5.4 در طی مراحل اولیه راه‌اندازی دستگاه به کاربر توصیه شود. این به‌روزرسانی به طور عمده به بهینه‌سازی چیزهای کلی مثل پایداری سیستم و بهبودهای عملکردی در قسمت‌هایی نظیر عکاسی و قفل‌گشایی با حسگر اثر انگشت می‌پردازد. این شرکت سعی دارد مشکلات مربوط به سازگاری هدفون جدید خود یعنی Bullets Wireless Z را با سری وان پلاس ۸ برطرف کند. ولی متاسفانه آپدیت امنیتی ماه آوریل گوگل در این به‌روزرسانی قرار نگرفته است.

از دیگر تغییرات کوچک اما ملموسی که پیش از عرضه این دو گوشی در آن‌ها آپدیت می‌شود تجربه کاربری جسچر بازگشت به عقب، افکت انیمیشن و تعامل، عملکرد تبادل اطلاعات شبکه و پایداری است. البته قابلیت‌های جدیدی مثل کپشن زنده، فیلتر ویدیویی و استفاده از دو ضربه برای روشن کردن صفحه در حالت نمایشگر محیطی هم مواردی هستند که ارزش ذکر شدن دارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)