خانهاخبار
اولین تصویر زنده از موتورولا اج با دوربین 64 مگاپیکسلی فاش شد

اولین تصویر زنده از موتورولا اج با دوربین 64 مگاپیکسلی فاش شد

موتورولا اج محصولی قدرتمند است که از چیپست اسنپدراگون 765 استفاده می‌کند و دوربینی 64 مگاپیکسلی دارد. حالا برای اولین بار تصویری زنده از این گوشی به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۹/۱/۳۰

موتورولا قرار است چهارشنبه هفته آینده از دو گوشی اج و اج پلاس رونمایی کند. اما حالا بالاخره اولین تصویر زنده از نسخه عادی این تلفن هوشمند لو رفته است. تصویر این گوشی در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده و محصولی با دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد (حفره چهارم مربوط به لیزر فوکوس خودکار است). در کنار این ماژول عبارت 64MP | 16 MP + 8 MP AI camera نوشته شده که به پیکربندی این دوربین اشاره دارد.

این اولین باری است که تصویری از قاب عقب موتورولا اج منتشر می‌شود تا ما را با رنگ قرمز و پنل شیشه‌ای آن آشنا کند. به نظر می‌رسد که لوگوی موتورولا در این گوشی صرفا یک لوگو بوده و حسگر اثر انگشت نداشته باشد. در نتیجه این حسگر احتمالا به زیر نمایشگر موتورولا اج منتقل شده است.

در خبر دیگری شاهد حضور این گوشی در Google Play Console بودیم، تا بخشی از مشخصات فنی اج تایید شود. طبق اطلاعات Play Console، این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ به همراه ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگری با رزولوشن +FHD دارد و با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

در این مرجع اشاره‌ای به اندازه قطری نمایشگر موتورولا اج نشده، اما شایعات قبلی فاش کرده بودند که این موبایل نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۶.۶۷ اینچی دارد. در بالای سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته که میزبان یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری موتورولا اج ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود ولی مشخص نیست که فناوری شارژ آن چه توانی دارد. این گوشی به همراه موتورولا اج پلاس سوم اردیبهشت معرفی خواهند شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)