خانهاخبار
اطلاعات جدید و تاریخ رونمایی از سری Nova 7 مشخص شد

اطلاعات جدید و تاریخ رونمایی از سری Nova 7 مشخص شد

شرکت هوآوی با انتشار پستی در وب‌سایت ویبو رسما تایید کرد که تلفن‌های هوشمند خانواده Nova 7 را در تاریخ 4 اردیبهشت رونمایی می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۲۸

بر اساس شایعات، قرار بود هوآوی در تاریخ ۲۳ آوریل مصادف با ۴ اردیبهشت از سری Nova 7 رونمایی کند. حالا این شرکت در رسما در صفحه خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو این خبر را تایید کرده است. سری Nova 7 شامل سه عضو Nova 7 و Nova 7 SE و Nova 7 Pro خواهد بود. هوآوی با انتشار پوستر این رویداد تصویر تلفن هوشمندی را منتشر کرده که دوربینی با ماژول مستطیلی دارد. با این حال مشخص نیست که گوشی حاضر در این تصویر کدام تلفن هوشمند از سری Nova 7 است.

image

سری نووا ۷ از دوربینی چهارگانه استفاده می‌کند و نمایشگر آن لبه‌های خمیده دارد. نووا ۷ معمولی احتمالا با چیپست Kirin 985 به بازار خواهد آمد تا به 5G دسترسی داشته باشد. این چیپست دیروز همراه با سری آنر ۳۰ معرفی شد. لنز پریسکوپ این محصولات مجهز به قابلیت زوم دیجیتال ۵۰ برابری و زوم اپتیکال ۵ برابری است. در نتیجه، این اولین موبایل میان‌رده هوآوی خواهد بود که از لنز پریسکوپ استفاده می‌کند. گفته می‌شود که قیمت نووا ۷ حدود ۴۲۵ دلار در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، دوربین سلفی نووا ۷ دوربینی دوگانه است که به صورت حفره‌ای به شکل بیضی طراحی شده. در پوسترهای قبلی این گوشی به خوبی می‌توانید خمیدگی پنل آبشاری دستگاه آتی برند نووا را مشاهده کنید. پیش‌بینی می‌شود که مدل SE و Pro از چیپست Kirin 820 و Kirin 990 استفاده کنند. انتظار داریم که در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری درباره محصولات این خانواده منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)