خانهاخبار
اپل حالا عواید فروش محصولات RED را به مبارزه با کرونا اختصاص می‌دهد

اپل حالا عواید فروش محصولات RED را به مبارزه با کرونا اختصاص می‌دهد

این شرکت در وب‌سایت خود اعلام کرده که سود حاصل از فروش محصولات RED از جمله نسخه قرمز آیفون SE را به صندوق جهانی مبارزه با ویروس کرونا اختصاص خواهد داد.
۱۳۹۹/۱/۲۸

اپل با معرفی آیفون SE 2020 اعلام کرد که این گوشی نسخه قرمز رنگی از گروه محصولات PRODUCT) RED) خواهد داشت. این رنگ نه تنها بسیار زیباست، بلکه با خرید آن می‌توانید به مبارزه با همه‌گیری جهانی ویروس کرونا کمک کنید. چون طبق اعلام این کمپانی، بخشی از عواید فروش نسخه‌های قرمز آیفون SE 2020 صرف کمک به صندوق جهانی مبارزه با کووید-۱۹ می‌شود.

علاوه بر این، به نظر نمی‌رسد که این مسئله صرفا محدود به آیفون SE باشد. اپل در وب‌سایت خود اعلام کرده که از امروز تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ تمام کمک‌های مالی ناشی از محصولات PRODUCT) RED) را به صندوق جهانی مبارزه با ویروس کرونا اهدا می‌کند.

از امروز تا ۳۰ سپتامبر، اپل با همکاری (RED) صد درصد از عواید جانبی محصولات RPODUCT) RED) را به صندوق جهانی مقابله با کووید-۱۹ می‌دهد. این اقدام حمایتی مهم از سیستم‌های درمانی به حساب می‌آید که مورد تهدید این همه‌گیری قرار گرفته‌اند.

تا پیش از این، معمولا بخشی از عواید حاصل از فروش محصولات قرمز اپل به صندوق جهانی مبارزه با ایدز اهدا می‌شد، ولی حالا با توجه به بحران ویروس کرونا و نیاز ضروری برای مقابله با این بیماری، اولویت اپل نیز تغییر کرده و کمک‌های مالی خود را صرف مقابله با کووید-۱۹ خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)