خانهاخبار
نوکیا 9.3 هم نمایشگری با نرخ نوسازی بالا خواهد داشت

نوکیا 9.3 هم نمایشگری با نرخ نوسازی بالا خواهد داشت

بر اساس اعلام یک افشاگر توئیتر، پرچمدار آتی HMD یعنی نوکیا 9.3 پیورویو از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. این گوشی قرار است در نیمه دوم 2020 معرفی شود.
۱۳۹۹/۱/۲۸

نوکیا ۹.۳ پیورویو قرار است با پا گذاشتن در جای پای نوکیا ۹ پیورویو تجربه‌ای در سطح پرچمداران بازار را در اختیار مخاطبان بگذارد. از این رو گزارش‌ها حاکی از آن است که این تلفن هوشمند در نمایشگر خود ارتقای مهمی خواهد داشت تا آن را همپای سایر رقبا کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

افشاگر توئیتری محصولات نوکیا با نام کاربری Nokia_anew در گزارش جدیدی می‌گوید پرچمدار آتی HMD از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. البته فعلا معلوم نیست که این پنل از نوع OLED است یا LCD، ولی در صورتی که قرار به استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد، HMD به سراغ پنل OLED خواهد رفت.

نوکیا ۹.۳ پیورویو با برخورداری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در رده محصولات قدرتمندی مثل گلکسی اس ۲۰ و وان پلاس ۸ پرو قرار می‌گیرد. فقط باید امیدوار باشیم که باتری این گوشی ظرفیت بالایی داشته باشد تا بتواند پاسخ مصرف زیاد این نرخ نوسازی را بدهد.

این افشاگر توئیتر همچنین می‌گوید HMD Global برای نوکیا ۹.۳ دوربین‌های مختلفی را آزمایش کرده، اما پس از آزمایش سنسورهای ۲۰، ۲۴ و ۴۸ مگاپیکسلی به این نتیجه رسیده که از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند. او اظهار دارد که یکی از مدیران HMD قصد داشته سیستم تصویربرداری همزمان را کنار گذاشته و از همان دوربین سنتی قدیمی استفاده کند تا شبیه شیائومی می نوت ۱۰ پرو باشد.

نوکیا ۹ پیورویو قابلیتی برای ثبت همزمان تصاویر توسط پنج لنز دوربین داشت که به تهیه HDR و عمق بیشتر منجر می‌شد، ولی در آن گوشی خبری از سنسور تله‌فوتو یا فوق عریض نبود. بنابراین به نظر می‌رسد که در صورت ارائه مجموعه‌ای از قابلیت‌های عکاسی مختلف، کاربران راضی‌تر باشند چون می‌توانند در هر موقعیت از یکی از این قابلیت‌ها استفاده کنند.

پیش‌تر در شایعات اعلام شده بود که نوکیا ۹.۳ پیورویو در نیمه دوم سال و با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود. این گوشی هم دوربینی پنج‌گانه با سنسورهای ۱۰۸ و ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۱/۲۸
کاش فیلم بردرای همزمان داشته باشد ک فناوری ب روزی است. من نوکیا 8.1 دارم و این فیلمبردرای همزمان دل خیلی ها رو برده