خانهاخبار
موبایل تاشوی LG Folder 2 با نمایشگر دوگانه و 4G معرفی شد

موبایل تاشوی LG Folder 2 با نمایشگر دوگانه و 4G معرفی شد

ال جی به‌تازگی از موبایل تاشوی جدیدی به نام Folder 2 رونمایی کرده که مخصوص کاربران عادی است. این گوشی دو صفحه نمایش دارد و از 4G پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۲۷

با وجود این که در حال حاضر اکثر طرفداران ال جی منتظر گوشی هوشمند Velvet هستند، ولی این کمپانی با رونمایی از موبایل تاشوی جدیدی به نام LG Folder 2 ما را غافل‌گیر کرده است. ال جی فولدر ۲ برای کسانی تولید شده که نمی‌خواهند هزینه زیادی بکنند و تلفنی را ترجیح می‌دهند که استفاده از آن آسان باشد.

ال جی فولدر ۲ از چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ به همراه ۱ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این گوشی ۸ گیگابایت حافظه داخلی و دو نمایشگر دارد. یک نمایشگر اصلی با اندازه ۲.۸ اینچ و یک نمایشگر تک‌رنگ ۰.۹ اینچی که برای نمایش نوتیفیکیشن پیام‌ها و تماس‌ها به کار می‌رود.

این گوشی دکمه‌های اختصاصی SOS و HotKey دارد. دکمه SOS در پشت گوشی و کنار دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی این دستگاه قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد تا با ثبت یک شماره تلفن بتوانید با سه بار فشار دادن این دکمه با مخاطب خود تماس بگیرید. استفاده از این قابلیت موقعیت مکانی شما را از طریق پیامک به طرف مقابل ارسال می‌کند.

image

اما از آن سو، دکمه HotKey در جلوی دستگاه و بالای دکمه تماس قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد تا سرویس صوتی هوش مصنوعی را فراخوانی کرده یا تماس‌ها را ضبط کنید. البته موجودیت این قابلیت‌ها بسته به کشور و اپراتور مقصد ممکن است متفاوت باشد.

ال جی فولدر ۲ از بلوتوث، وای فای و 4G پشتیبانی می‌کند و ۱۲۷ گرم وزن دارد. این گوشی مجهز به قابلیتی به نام قفل امن اطلاعات است که مانع از ثبت هزینه‌های داده‌ای اضافه برای شما می‌شود. فولدر ۲ یک باتری ۱۴۷۰ میلی آمپر ساعتی دارد و در دو رنگ سفید و خاکستری پلاتینیومی به بازار می‌آید.

ال جی فولدر ۲ با قیمت ۱۶۰ دلار از تاریخ ۲۹ فروردین وارد بازار کره می‌شود. با این حال هنوز مشخص نیست که این گوشی در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)