خانهاخبار
وان پلاس هدفون بیسیم Bullets Wireless Z را معرفی کرد

وان پلاس هدفون بیسیم Bullets Wireless Z را معرفی کرد

هدفون جدید وان پلاس با اسم Bullets Wireless Z دیشب رسما معرفی شد. این دستگاه می‌تواند با 10 دقیقه شارژ تا 10 ساعت شارژدهی داشته باشد.
۱۳۹۹/۱/۲۷

وان پلاس امشب در مراسم رونمایی از سری جدید پرچمداران خود از هدفون بیسیم تازه‌ای به نام OnePlus Bullets Wireless Z پرده‌برداری کرد. این هدفون جدیدترین دستگاه از خط تولید Bullets وان پلاس است که آخرین بار در ماه مه ۲۰۱۹ با Bullets Wireless 2 آپدیت شده بود. OnePlus Bullets Wireless Z با قیمت ۴۹.۹۵ دلار به فروش می‌رسد ولی صفحه رسمی آن در فروشگاه وان پلاس تاریخی برای عرضه این محصولی مشخص نکرده است.

این هدفون درست مثل نسل قبلی خود با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱۰ ساعت برای شما موسیقی پخش کند. هدفون جدید وان پلاس در مجموع ۲۰ ساعت عمر باتری دارد که شش ساعت بیشتر از Bullets Wireless 2 است. Bullets Wireless Z مثل نسخه‌های قبلی این دستگاه از درگاه USB-C برای شارژ استفاده می‌کند.

هدفون جدید وان پلاس در چهار رنگ عرضه می‌شود: مشکی، آبی، نعنایی و جویی. در ادامه تصاویر هر چهار نسخه رنگی این دستگاه را مشاهده می‌کنید.

Bullets Wireless Z وان پلاس از استاندارد IP55 برخوردار است تا در برابر باران مقاوم باشد. این هدفون نیز مثل نسل قبلی آن در پشت هر گوشی از مغناطیس استفاده می‌کند تا بتوانید آن‌ها را به هم چسبانده و از گردن خود آویزان کنید. وان پلاس بولت وایرلس Z درست مثل ایرپاد اپل می‌تواند به راحتی به موبایل‌های وان پلاس وصل شود. البته این دستگاه از بلوتوث ۵ برخوردار است تا مشکلی برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها نداشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)