خانهاخبار
سرفیس بوک 3 از پردازنده Quadro انویدیا و حداکثر 32 گیگ رم استفاده می‌کند

سرفیس بوک 3 از پردازنده Quadro انویدیا و حداکثر 32 گیگ رم استفاده می‌کند

بر اساس گزارش‌های جدید، لپتاپ بعدی مایکروسافت با نام سرفیس بوک 3 به نسل دهم پردازنده‌های مرکزی اینتل مجهز می‌شود و با حداکثر 32 گیگابایت رم به سراغ استفاده از پردازنده گرافیکی Quadro انویدیا می‌رود.
۱۳۹۹/۱/۲۷

در ماه ژانویه در گزارشی اعلام شده بود که سرفیس بوک ۳ مایکروسافت از پردازنده نسل دهم اینتل و پردازنده گرافیکی انویدیا استفاده می‌کند. حالا امروز اطلاعات تازه‌ای در خصوص این محصول فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، سرفیس بوک ۳ در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه خواهد شد. این لپتاپ دو نوع CPU خواهد داشت که یکی Intel Core i5-10210U و دیگری Intel Core i7-10510U است.

image

حافظه رم سرفیس بوک ۲ فقط تا ۱۶ گیگابایت بود. اما اکنون طبق بازخورد مصرف‌کنندگان، مایکروسافت اجازه داده تا سرفیس بوک ۳ حداکثر ۳۲ گیگابایت رم داشته باشد. در بخش حافظه داخلی هم امکان انتخاب فضایی تا حداکثر ۱ ترابایت از نوع NVMe SSD وجود دارد. قیمت سرفیس بوک ۳ از ۱۰۰۰ یورو شروع می‌شود و برای مدل پیشرفته آن تا ۴۰۰۰ یورو می‌رسد.

image

غافل‌گیرکننده‌ترین بخش از گزارش امروز درباره پردازنده گرافیکی سرفیس بوک ۳ است. این در گزارش ادعا شده که این محصول به جای پردازنده گرافیکی GeForce از پردازنده Quadro انویدیا استفاده می‌کند. این تغییر نشانگر این است که مایکروسافت محصول آتی خود را نه با تمرکز بر گیمرها بلکه برای حرفه‌‌ایهای صنعت رسانه تولید کرده است.

پردازنده گرافیکی پرچمدار انویدیا Quadro RTX 6000 که مبتنی بر معماری Turing این شرکت ساخته شده و ۲۴ گیگابایت حافظه دارد تا به کاربران اجازه دهد سنگین‌ترین مدل‌ها، طراحی‌ها، محتواهای ویدیویی 8K، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کنند. انویدیا پردازنده‌های گرافیکی زیر را از گروه پردازنده‌های Quadro برای لپتاپ‌ها ارائه می‌کند و انتظار می‌رود که مایکروسافت از پردازنده گرافیکی Quadro RTX 3000 در محصول خود استفاده کند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)