خانهاخبار
موتورولا اج و موتورولا اج پلاس 3 اردیبهشت معرفی می‌شوند

موتورولا اج و موتورولا اج پلاس 3 اردیبهشت معرفی می‌شوند

موتورولا با ارسال توئیتی رسما اعلام کرد که در تاریخ 3 اردیبهشت از خانواده Motorola Edge رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی از صفحه نمایش آبشاری استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۱/۲۶

موتورولا در انتهای سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که می‌خواهد در سال ۲۰۲۰ به بازار موبایل‌های پرچمدار برگردد. این شرکت همچنین تایید کرد که گوشی‌های آتی آن‌ها از تراشه‌های 5G اسنپدراگون 865 و اسنپدراگون 765G بهره خواهند گرفت. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که دو موبایل آتی این برند +Motorola Edge و Motorola Edge نام دارند. اکنون با اعلام رسمی موتورولا، این دو تلفن هوشمند قرار است در تاریخ ۲۲ آوریل مصادف با ۳ اردیبهشت معرفی شوند.

این شرکت با انتشار توئیتی اعلام کرد که مراسم خود را در ساعت ۸:۳۰ شب چهارشنبه ۳ اردیبهشت برگزار می‌کند. علاوه بر این، ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی به اشتراک گذاشته شده که نمایشگر آبشاری موجود در موتورولا اج و اج پلاس را نشان می‌دهد.

طبق شایعات، موتورولا اج پلاس نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +1080p دارد که روی آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و حسگر اثر انگشت دارد. اج پلاس با اسنپدراگون 865 و اج معمولی با اسنپدراگون 765G به بازار می‌آید. انتظار می‌رود که هر دو گوشی از باندهای موج میلی متری شبکه 5G پشتیبانی کنند.

در قاب عقب اج پلاس دوربینی سه‌گانه شامل لنزهای ۱۰۸ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۸ مگاپیکسلی (تله‌فوتو) قرار گرفته است. در پشت اج نیز دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که شامل لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۸ مگاپیکسلی (تله‌فوتو) است.

هر دو دستگاه در بخش سلفی از دوربینی با رزولوشن ۲۵ مگاپیکسل استفاده می‌کنند و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آیند. موتورولا اج پلاس یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد در حالی که موتورولا اج از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. علاوه بر این، هر دو گوشی فناوری شارژ سریع خواهند داشت.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)