خانهاخبار
تأمین کنندگان 5G منتظر چراغ سبز اپل

تأمین کنندگان 5G منتظر چراغ سبز اپل

گزارش های جدید ادعا می‌کنند که چندین تأمین کننده ماژول 5G، قبل از شروع تولید انبوه خود در انتظار چراغ سبز اپل هستند.
۱۳۹۹/۱/۲۶

طبق این اخبار تولید کنندگانی بزرگی همچون TSMC و ASE Technology آمادگی خود را برای تولید مازول های 5G مورد نیاز در نسل بعدی آیفون اعلام کرده‌اند، اما اپل هنوز استراتژی مشخصی را برای آغاز اسمبل و عرضه آیفون های جدید در اختیار آن ها قرار نداده است.

image

 

اپل هنوز مشخص نکرده است که آیا آیفون های آینده تحت تأثیر تأخیر ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار می‌گیرند یا خیر؟ در صورت تأخیر در برنامه های اپل ممکن است این تولیدکنندگان، تولید ماژول ها را تا یک ماه یا بیشتر به تعویق اندازند.

به دلیل بسته شدن کلیه فروشگاه های خرده فروشی اپل در خارج از چین، این شرکت با کاهش شدید فروش آیفون در ایالات متحده مواجه شده است.

در مقابل، Foxconn، یکی از بزرگترین شرکای تولیدی اپل در چین از افزایش 60 درصدی درآمد خود در ماه مارس خبر داده است و این نشان می‌دهد که تولید کننده چینی به ظرفیت تولید عادی خود باز می‌گردد.

حال خبر می‌رسد که تیم کوک، مدیرعامل اپل قصد برگزاری فوری یک جلسه داخلی به منظور رسیدگی به برنامه های این شرکت برای رفع موانعی که بر سر راه تجارت با شرکا و مشتریان ایجاد شده است را دارد.

اپل با کمک های بی شمار خود، چه نقدی و چه در قالب اهدا بیش از 10 میلیون ماسک برای مناطق صدمه دیده در ایالات متحده و اروپا، در مبارزه با coronavirus فعال بوده است.

انتظار می‌رود اولین گوشی هوشمند 5G اپل، سری آیفون های 12 در ماه سپتامبر معرفی شوند. اما با توجه به اخبار پیشین بنظر می‌رسد که اپل کار سختی برای عملی کردن این هدف پیش روی خود داشته باشد.

احتمال می‌رود عرضه آیفون های 12 و 12 پرو مکس تا ماه اکتبر به تعویق افتد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)