خانهاخبار
افشا تصاویر نسل جدید هیوندای توسان

افشا تصاویر نسل جدید هیوندای توسان

هیوندای پس از اضافه کردن اعضای جدید Venue و Palisade به خانواده شاسی بلند های خود، حال قصد دارد تا امسال از نسل جدید توسان پرده‌برداری کند.
۱۳۹۹/۱/۲۶

نسل فعلی تقریباً پنج سال پیش به بازار عرضه شد، این بدان معنی است که به زودی نسخه جدیدی از این کراس اوور جمع و جور هیوندای معرفی خواهد شد.

نقشه راه جدید این شرکت نشان می دهد که تولید مدل توسان قرار است در ماه آگوست آغاز شود، اما معرف رسمی احتمالاً برای چند ماه قبل برنامه ریزی شده است.

image

نشریه کره‌ای AtchaCars، تصاویر رندر شده جدیدی را از نسل چهارم توسان منتشر کرده است.

این تصاویر نه تنها از عکس های جاسوسی گرفته شده از نمونه های استتار شده، بلکه همچنین از خودرو مفهومیVision T  که در نوامبر گذشته در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس رونمایی شد، الگو برداری کرده است.

image

 

انتظار می‌رود نسل جدید توسان از طراحی اسپرت‌تر و نزدیک به نسل جدید سانتافه بهره ببرد. پیش از این نیز اقای سانگیوپ لی، معاون رئیس طراحی در مرکز طراحی هیوندای، حدود یک سال پیش اظهار داشت که ظاهر مدل جدید، باعث شگفت‌زدگی ما خواهد شد.

image

 

با دیدن طراحی های جالب اخیر این شرکت مانند سدان های الانترا و سوناتا، معتقدیم هیوندای چیز خاصی را برای نسل بعدی توسان آماده کرده است.

در بحث مشخصات فنی، قبلاً تایید شده است که توسان از موتورهای هیبریدی و پلاگین_ هیبرید جدیدی استفاده خواهد کرد. طبق گزارش ها، هیوندای در حال کار بر روی یک مدل N واقعی با حداقل 340 اسب بخار قدرت و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت  کمتر از 6 ثانیه است.

همچنین به استفاده از فناوری های جدید از جمله رانندگی نیمه خودکار، چراغ های تمام LED تطبیق‌پذیر و یک سیتم تمام چرخ متحرک الکتریکی جدید در این خودرو اشاره شده است.

البته که بعید است Tucson N بلافاصله بعد از مدل معمولی معرفی شود، بنابراین احتمالاً باید در نیمه دوم 2021 یا اوایل 2022 شاهد معرفی نسخه داغ این کراس‌اوور کامپکت باشیم.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۱/۲۸
هم خشن و هم جوان پسند و هم خوش رنگ