خانهاخبار
اولین تصاویر مطبوعاتی رسمی از LG Velvet فاش شد

اولین تصاویر مطبوعاتی رسمی از LG Velvet فاش شد

گوشی آتی شرکت ال جی با نام Velvet در دست تولید قرار دارد و قرار است طراحی زیبا و متفاوتی داشته باشد. حالا اولین تصاویر مطبوعاتی این گوشی به سطح اینترنت راه پیدا کرده تا از نزدیک با شمایل این موبایل زیبا آشنا شویم.
۱۳۹۹/۱/۲۶

افشاگر معروف توئیتری با حساب کاربری Ice Universe، به‌تازگی اولین تصاویر مطبوعاتی رسمی از موبایل جدیدی را منتشر کرده که آن را منتسب به LG Velvet می‌داند. این شرکت بزرگ کره‌ای، چندی پیش در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که به دنبال تولید تلفن هوشمند جدیدی است که با تمرکز بر طراحی نوآورانه تولید خواهد شد.

این تصاویر موبایلی با پنج رنگ را نشان می‌دهد که شیشه آن را در جلو و عقب از چپ و راست خمیدگی دارد. دوربین سلفی این گوشی در حفره‌ای کوچک در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته و دوربین عقب نیز شامل سه لنز است که شبیه قطرات باران به نظر می‌رسد. LG Velvet از 5G پشتیبانی خواهد کرد و در مجموع طراحی جذابی دارد.

image

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این گوشی در دسترس نیست و فعلا به جز این تصاویری جزئیات دیگری در اختیار نداریم.

image

طبق اعلام ال‌جی، گوشی هوشمند Velvet اولین نسل از خط تولید جدیدی خواهد بود که با فلسفه طراحی زیبا تولید می‌شوند. این شرکت تایید کرد که از نام‌گذاری الفبایی فاصله خواهد گرفت و به سراغ نام‌گذاری توصیفی می‌رود تا ویژگی‌های کلیدی محصولات آتی خود را در همان نگاه اول به مخاطبان القا کند.

نام Velvet یا «مخمل» قرار است یادآور لطافت، زیبایی و جلوه بی‌نظیر گوشی جدید ال‌جی باشد. این شرکت گفته بود که امروزه اکثر تلفن‌های هوشمند از سخت‌افزار مشابهی استفاده می‌کنند، در نتیجه آن‌ها باید به دنبال چیزهای جدید باشند. پیش‌تر در گزارش‌ها پیش‌بینی شده بود که موبایل آتی این شرکت از چیپست اسنپدراگون 765 استفاده خواهد کرد.

image

ال‌جی مدت‌هاست که از طراحی خمیده در تلفن‌های هوشمند خود استفاده نکرده است. گرایش به سمت این طراحی راهبردی است که برخلاف مسیر انتخابی سامسونگ برای گوشی‌های آتی آن شرکت تلقی می‌شود. این کمپانی هنوز تاریخی را برای رونمایی از LG Velvet اعلام نکرده اما شایعات مدعی‌اند که این دستگاه در تاریخ ۱۵ ماه مه مصادف با ۲۶ اردیبهشت از راه خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱/۲۶
ال‌جی همیشه‌ی خدا یه پاش لنگ می‌زنه
آخه چیپستِ ۷۶۵؟?
الان ۸۶۵‌پلاس آمده
کایرین‌هوآوی هم که از ۹۹۰ عبور کرد و رسید به کایرین هزار و فلان.
#ال‌جی_تیمورخان_لنگ_است

Saeed

۱۳۹۹/۱/۲۶
بالاخره lg بعد g2 و g3 داره ی گوشی با طراحی عالی میزنه
یادش بخیر ی زمانی g3 داشتم واقعا عالی بود