خانهاخبار
تصویر زنده وان پلاس 8 پرو به همراه قیمت و مشخصات رسمی آن لو رفت

تصویر زنده وان پلاس 8 پرو به همراه قیمت و مشخصات رسمی آن لو رفت

بر اساس تصویر زنده‌ای که از صفحه About phone وان پلاس 8 پرو منتشر شده، اکنون می‌دانیم که مشخصات رسمی و کلیدی این دستگاه چیست و حتی دوربین آن از چه لنزهایی تشکیل شده است.
۱۳۹۹/۱/۲۶

رندرهای وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو از زوایای مختلف این دو تلفن هوشمند را به تصویر کشیده‌اند تا چیزی درباره طراحی این خانواده برای ما مخفی باقی نماند. با این حال، تاکنون تصاویر زنده زیادی از وان پلاس ۸ پرو منتشر نشده بود، اما حالا افشاگری توانسته به این پرچمدار قدرتمند دست پیدا کرده و عکس آن را از داخل کیس محافظش تهیه کند.

خوشبختانه این تصویر از صفحه About phone بخش تنظیمات گرفته شده تا یک بار دیگر به پیکربندی وان پلاس دست پیدا کنیم. بر اساس اطلاعات قطعی موجود در این صفحه، وان پلاس ۸ پرو از نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع Fluid AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. این گوشی دوربینی چهارگانه دارد که شامل لنزهای ۴۸ (اصلی) + ۴۸ (عریض) + ۸ (تله‌فوتو) + ۵ (سنسور رنگی) مگاپیکسلی است.

image

موتور محرک وان پلاس ۸ پرو چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام است که همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند، اما با توجه به پوسته Hydrogen OS و شماره مدل IN2020، دستگاهی که در این تصویر می‌بینیم احتمالا نسخه هندی وان پلاس ۸ پرو است.

در گزارش دیگری شاهد افشای قیمت سری وان پلاس ۸ توسط وب‌سایت True-tech هستیم. این وب‌سایت همان مرجعی است که نرخ نوسازی نمایشگر انطباقی وان پلاس ۸ پرو را لو داد و سایر منابع آن را تایید کردند. در نتیجه جزئیات زیر به احتمال زیاد از دقت خوبی برخوردار است.

image

اگر قیمت‌های موجود در جدول بالا را به دلار تبدیل کنیم، هزینه محصولات فوق به شرح زیر خواهد بود:

  • وان پلاس ۸: مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی ۵۷۷ دلار، مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی ۶۰۳ دلار، مدل ۱۲ + ۱۲۸ گیگی ۶۲۹ دلار، مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگی ۶۵۵ دلار
  • وان پلاس ۸ پرو: مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی ۸۱۳ دلار، مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی ۸۴۰ دلار، مدل ۱۲ + ۱۲۸ گیگی ۸۶۵ دلار، مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگی ۸۹۱ دلار
  • وان پلاس Bullets Wireless Z: حدود ۵۲ دلار
  • وان پلاس وارپ شارژ ۳۰ وایرلس: ۶۵ دلار

البته به خاطر داشته باشید که این قیمت‌ها برای بازار محلی هند در نظر گرفته شده و ممکن است برای سایر نقاط دنیا متفاوت باشد. با توجه به قیمت ۶۵ دلاری وارپ شارژ ۳۰، حداقل باید با یک شارژر بیسیم ۳۰ واتی روبرو باشیم تا قیمت این دستگاه توجیه شود. وان پلاس فردا صبح ساعت ۱۱ مراسم آنلاین خود را برای رونمایی از سری وان پلاس ۸ برگزار خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)