خانهاخبار
گوشی Oppo A92s با تراشه دیمنسیتی 800 در گیک‌بنچ حاضر شد

گوشی Oppo A92s با تراشه دیمنسیتی 800 در گیک‌بنچ حاضر شد

اوپو در حال کار روی موبایل هوشمندی به نام A92s است که از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. این گوشی به‌تازگی در گیک‌بنچ ظاهر شده تا بدانیم که تراشه آن دیمنسیتی 800 خواهد بود.
۱۳۹۹/۱/۲۵

اوپو امروز با برگزاری مراسمی در چین از تلفن هوشمند Oppo Ace2 رونمایی خواهد کرد. ولی گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت همچنین مشغول کار روی محصول دیگری به نام Oppo A92s است. ویژگی کلیدی این گوشی برخورداری از چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک است که A92s را به میان‌رده‌ای با پشتیبانی از 5G تبدیل می‌کند.

با وجود این که در برخی از شایعات از معرفی همزمان Ace2 و A92s خبر داده‌اند، ولی هیچ مدرک مستدلی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد. این موبایل اکنون با شماره مدل PDKM00 در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده تا بتوانیم نگاهی به عملکرد چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ بیندازیم.

اطلاعات Oppo A92s در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند. چیپست MediaTek MT6873 همان دیمنسیتی ۸۰۰ استفاده که موتور محرک A92s به حساب می‌آید. امتیاز این تراشه در بخش آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب ۲۵۰۴ و ۸۱۳۰ است.

image

چیپست 5G دیمنسیتی ۸۰۰ به رقابت با اسنپدراگون 765G کوآلکام و Kirin 820 5G هوآوی می‌رود. اگر بخواهیم این تراشه‌ها را با هم مقایسه کنیم می‌بینیم که اسنپدراگون 765G بر روی ردمی K30 5G امتیازات ۲۸۹۱ و ۷۷۵۸ را کسب کرده است. Kirin 810 5G نیز بر روی آنر 30S توانسته امتیازات ۲۹۸۷ و ۹۳۹۵ را به دست آورد. پس شاید عملکرد دیمنسیتی ۸۰۰ در بخش آزمون تک‌هسته‌ای به خوبی Kirin 810 5G و اسنپدراگون 765G نباشد، اما تراشه مدیاتک در بخش آزمون چندهسته‌ای قدرت بیشتری از خود نشان داده است.

طبق شایعات، Oppo A92s از نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع LCD با دوربین سلفی دوگانه ۱۶ + ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که به صورت حفره‌ای در این صفحه نمایش تعبیه شده است. این پنل همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. در قاب عقب این گوشی دوربینی چهارگانه قرار گرفته که شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. Oppo A92s یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این موبایل احتمالا با قیمت ۳۵۵ دلار وارد بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)