خانهاخبار
گوشی iQOO Neo3 5G با نمایشگر 144 هرتزی به بازار می‌آید

گوشی iQOO Neo3 5G با نمایشگر 144 هرتزی به بازار می‌آید

بر اساس اعلام رسمی برند iQOO، تلفن هوشمند Neo3 5G که در تاریخ 4 اردیبهشت معرفی خواهد شد از پنلی با نرخ نوسازی 144 هرتزی استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۲۵

برند iQOO، از زیرمجموعه‌های Vivo، در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن هوشمند جدیدی به نام iQOO Neo3 5G است. این گوشی قرار است رسما در تاریخ ۲۳ آوریل مصادف با ۴ اردیبهشت معرفی شود. حالا امروز اطلاعات تازه‌ای در صفحه رسمی این برند در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی برخورداری از نمایشگری با نرخ نوسازی بالاست که اگرچه قبلا گفته می‌شد نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتزی خواهد بود، ولی حالا iQOO تایید کرده این پنل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی عرضه خواهد شد.

رد مجیک 5G که در ماه مارس از سوی نوبیا معرفی گردید اولین موبایل هوشمند دنیا با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بود. پیش از این تمام تلفن‌های iQOO از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی استفاده می‌کردند. با این حال، iQOO Neo3 5G اولین گوشی این شرکت خواهد بود که نرخ نوسازی بالاتر خواهد داشت.

طبق شایعات، گوشی iQOO Neo3 از پنلی از نوع LCD استفاده می‌کند که دوربین سلفی آن در حفره‌ای روی نمایشگر قرار دارد. رزولوشن دقیق این صفحه نمایش هنوز مشخص نشده اما احتمال دارد که با نمایشگری با رزولوشن +FHD طرف باشیم. از آن‌جایی که هنوز هیچ موبایلی به بازار عرضه نشده که با پنل LCD از حسگر زیر صفحه نمایش استفاده کند، پیش‌بینی می‌شود که iQOO Neo3 حسگر اثر انگشت فیزیکی داشته باشد.

پوستری که توسط این شرکت منتشر شده تایید می‌کند که iQOO Neo3 از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 3.1 است. با توجه به این که هنوز حدود ۱۰ روز تا زمان رونمایی از این محصول باقی مانده احتمالا در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که مدل پایه iQOO Neo3 شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این تلفن هوشمند به صورت پیش‌فرض با FunTouchOS 10 به بازار می‌آید که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است. iQOO Neo3 دوربینی چهارگانه شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و ظرفیت باتری آن ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)