خانهاخبار
مشخصات کامل و قیمت گلکسی تب S6 لایت در فروشگاه Argos فاش شد

مشخصات کامل و قیمت گلکسی تب S6 لایت در فروشگاه Argos فاش شد

خرده‌فروشی بریتانیایی Argos، با اضافه کردن گلکسی تب اس 6 لایت به محصولات خود از مشخصات کامل و قیمت این تبلت ارزان قیمت رونمایی کرد. سامسونگ هنوز این محصول را رسما معرفی نکرده است.
۱۳۹۹/۱/۲۵

سامسونگ هنوز رسما از تبلت گلکسی تب S6 لایت رونمایی نکرده است، اما این اتفاق باعث نشده که خرده‌فروش بریتانیایی Argos دستگاه مذکور را در فروشگاه آنلاین خود اضافه نکند. خبر خوب این است که این خرده‌فروشی مشخصات کامل تبلت ارزان قیمت سامسونگ را ارائه کرده و در ادامه مطلب آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

گلکسی تب S6 لایت از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت (یا در برخی از مناطق، ۱۲۸ گیگابایت) حافظه داخلی استفاده می‌کند که با کارت حافظه قابل ارتقاست. این تبلت نمایشگری ۱۰.۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی می‌کند.

گلکسی تب اس ۶ لایت در بخش دوربین عقب از لنزی ۸ مگاپیکسلی و در بخش دوربین سلفی از یک لنز ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. شایعات حاکی از آن است که این تبلت در نسخه LTE عرضه خواهد شد و ظرفیت باتری آن ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. گلکسی تب اس ۶ لایت به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و احتمالا قیمتی بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ یورو خواهد داشت. فروشگاه آرگوس قیمت این دستگاه را ۳۳۹ پوند اعلام کرده ولی هنوز تاریخی برای عرضه آن در دسترس نیست.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی تب اس ۶ لایت می‌توانیم به بلندگو و میکروفن داخلی، وای فای، بلوتوث، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه USB 2.0 اشاره کنیم. عمر باتری این گوشی در حالت استندبای حداکثر ۸۴۰ ساعت خواهد بود. ضخامت تب اس ۶ لایت ۷ میلی متر و وزن آن ۴۶۷ گرم محاسبه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)