خانهاخبار
وجود نمایشگر 120 هرتزی در پوسترهای Oppo A92s تایید شد

وجود نمایشگر 120 هرتزی در پوسترهای Oppo A92s تایید شد

به‌تازگی سه پوستر جدید از Oppo A92s لو رفته که تایید می‌کند این گوشی هوشمند از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۱/۲۴

چندی پیش در گزارشی اعلام شد که اوپو به‌زودی می‌خواهد از دو میان‌رده 5G جدید رونمایی کند. حالا پوسترهای یکی از این دو گوشی به سطح اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این تصاویر، Oppo A92s نام یکی از این دو دستگاه خواهد بود که نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

گوشی Oppo A92s در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر حفره‌ای بیضی‌شکل برای دوربین دوگانه سلفی خود دارد. این دستگاه از پنلی ۶.۵۷ اینچی از نوع LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. Oppo A92s مجهز به چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ است و با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی (از نوع UFS 2.1) قرار است با قیمت ۳۵۵ دلار به بازار بیاید.

image

در تصاویر بعدی جنبه دیگری از Oppo A92s به ما نشان داده می‌شود. اوپو در این گوشی از ماژولی استفاده کرده که ترکیبی از دایره و مربع است و داخل آن کادری به شکل مورب قرار گرفته که دو سنسور و فلش LED را از دو سنسور دیگر این گوشی جدا می‌کند. این ماژول عجیب در گوشه سمت چپ قاب عقب قابل مشاهده است.

image

طبق اعلام اکانت افشاگر Digital chat station، دوربین اصلی Oppo A92s یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی است که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دو لنز ماکروی دو مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، تصاویر فعلی نشان می‌دهد که موبایل جدید اوپو حسگر اثر انگشت جانبی دارد و حداقل در دو رنگ سفید طیف‌دار و آبی/مشکی به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)