خانهاخبار
قاب های جدید طراحی گوشی Pixel 4a را از همه زوایا نشان می‌دهد

قاب های جدید طراحی گوشی Pixel 4a را از همه زوایا نشان می‌دهد

اگرچه که گوگل از معرفی گوشی هوشمند Pixel 4a امتناع می‌کند، اما در جدید ترین اخبار، قاب های محافظ مخصوص این دستگاه مشخصات ظاهری آن را پیش از معرفی رسمی کاملا افشا کرده‌ است.
۱۳۹۹/۱/۲۴

این تصاویر طراحی گوشی را از تمامی زوایا نشان می‌دهد.

image

 

Pixel 4  اولین گوشی هوشمند گوگل با دوربین سلفی نقطه‌ای است که به این شرکت امکان می‌دهد تا در مقایسه با پیکسل 4 از بدنه باریک تری در ساخت دستگاه استفاده کند. طراحی دوربین عقب بدون تغییر باقی مانده است، اگرچه تنها یک ماژول 12 مگاپیکسلی و فلاش LED آن را در خود جای دهد. البته مدل پرمیوم Pixel 4  دارای دو لنز دوربین خواهد بود.

image

 

همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه در نظر گرفته شده است، زیرا که گوشی های سری پیکسل جزو گوشی‌های میان رده بازار قرار می‌گیرند. اگرچه که با بودجه حدود 400 دلار انتخاب‌های بهتری نیز وجود دارند.

خوشحال خواهید شد که بدانید که هنوز جک هدفون 3.5 میلی متری در قسمت بالای گوشی وجود دارد. درگاه USB-C در پایین مابین دو توری بلندگو قرار گرفته است. اگرچه یکی از آنها ممکن است تزئینی باشد یا ممکن است Google واقعا از دو بلندگو در سری جدید استفاده کرده باشد.

image

 

برای فهم این موضوع باید تا زمانی که سرانجام گوگل از پیکسل 4a پرده برداری ‌می‌کند صبر کنیم. البته گوگل هنوز زمان خاصی را برای معرفی در نظر نگرفته است. همچنین این تصاویر رنگ فیروزه ای را برای پیکسل 4a نشان می دهند، البته امکان تائید ین رنگ فعلا وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)