خانهاخبار
مک‌لان 765LT با برچسب قیمت بالایی از راه رسید

مک‌لان 765LT با برچسب قیمت بالایی از راه رسید

با معرفی مک‌لارن 765LT و مشخص شدن قیمت آن، خریداران باید سری به حساب‌های بانکی خود بزنند
۱۳۹۹/۱/۲۴

مدل ۲۰۲۰ مک‌لارن 765LT سریع‌تر، سبک‌تر و حتی جذاب‌تر از مدل 720S است و همانطور که انتظار دارید گران‌تر نیز هست. مک‌لارن،  قیمت رسمی مدل 765 LongTail را ۳۶۳ هزار دلار اعلام کرده است. البته که مدل 720S نیز چندان ارزان نیست و شما باید برای مدل پایه آن مبلغ ۳۰۰ هزار دلار بپردازید و حتی برای مدل اسپایدر باید حساب‌های بانکی خود را خالی کنید.انتظار مدل‌ اسپایدر 765LT را احتمالا باید در حوالی پاییز ۲۰۲۱ به نظاره نشست و همانطور که شما هم حدس می‌زنید قیمت آن بالاتر نیز خواهد رفت. پذیرش سفارش برای این مدل جدید در آمریکای شمالی به روی مشتریان باز است که قرار است تنها ۷۶۵ نسخه از این اتومبیل زیبا به تولید برسد که اکنون می‌توانید شانس خود را برای تصاحب یکی از آن‌ها امتحان کنید و خودروی خود را در ماه سپتامبر دریافت کنید.

image



البته که نمی‌توان از قیمت بالایی که شرکت مک‌لارن برای این خودرو در نظر گرفته چشم پوشی کرد اما ویژگی ‌های جالبی هم‌چون رینگ‌های آلیاژی سبک وزن با روکشی از پلاتین، اگزوز اسپرت تیتانیومی با چهالوله و استفاده فراوان از فیبرکربن نیز به صورت استاندارد در آن وجود دارد. در داخل اتاق نیز از فیبرکربن، تریم آلکانتارا با کف‌پوش مخصوص این شرکت و سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو استفاده شده است. البته که می‌توانید با طیف وسیعی از محصولات ثالث موجود، خودرو سیصد هزاردلاری خود را شخصی سازی کنید. همچنین شرکت سازنده اعلام کرده خودروی 765LT از آپشن‌های مشترک تا پنجاه هزار دلار با 720S کوپه بهره می‌برد.

image

محرک این خودرو یک پیشرانه V-8 تویین توربو ۴ لیتری است که توانایی تولید ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۹۰ پوند-فوت گشتاور را داراست که در مقایسه با 720S به ترتیب ۶.۳ و ۳.۸ درصد افزایش را شاهد بوده است. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه بهینه شده این خودرو نیز، ۱۵ درصد تغییر دنده‌ها را سرعت بخشیده است. اتومبیل 765LT ترمز‌های خود را از مک‌‌لارن سنا به عاریت گرفته است و انتظار می‌رود صفر تا ۶۰ مایل را در زمانی کمتر از ۲.۸ ثانیه طی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)