خانهاخبار
پوستر تبلت میت پد هوآوی از نمایشگر 2K این دستگاه خبر می‌دهد

پوستر تبلت میت پد هوآوی از نمایشگر 2K این دستگاه خبر می‌دهد

اخیرا پوستری از تبلت ارزان قیمت هوآوی به سطح اینترنت راه پیدا کرده که نشان می‌دهد این دستگاه نمایشگری با رزولوشن 2K خواهد داشت و از پردازنده Kirin 810 استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۲۴

در حال حاضر هوآوی و سامسونگ تنها بازیگران بزرگ دنیای تبلت‌های اندرویدی هستند. اکنون همان طور که سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه نسخه لایت گلکسی تب S6 را در سر می‌پروراند، هوآوی هم می‌خواهد نسخه ضعیف‌تری از میت‌پد پرو را به بازار بفرستد. به‌تازگی پوستری از سوی این غول چینی منتشر شده که روی آن عبارت ساده Huawei MatePad نوشته شده است. همراه با این پوستر بخشی از اطلاعات احتمالی تبلت بعدی هوآوی نیز فاش شده که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

این تصویر ظاهرا از مقابل فروشگاهی در سطح شهر گرفته شده و نشان می‌دهد که هوآوی میت‌پد قرار است در دو رنگ سفید و خاکستری وارد بازار شود. این تبلت در کنار نمایشگر خود حاشیه‌هایی دارد که نسبت به بسیاری از رقبا خیلی ظریف‌تر است. با این حال، دوربین سلفی آن به شکل حفره در صفحه نمایش تعبیه نشده، ولی خوشبختانه می‌توانیم منتظر پشتیبانی از قلم هوشمند در این دستگاه باشیم.

بر اساس اطلاعاتی که در این پوستر ارائه شده، میت‌پد هوآوی از نمایشگری با رزولوشن 2K، پردازنده Kirin 810 و قابلیت‌های آموزشی ویژه بهره می‌برد تا بدانیم که این شرکت تبلت آتی خود را برای چه گروهی از مصرف‌کنندگان در نظر گرفته است.

در گزارش‌های قبلی آمده بود که این تبلت نمایشگری ۱۰.۴ اینچی دارد و در مدل‌های مجهز به وای فای و 4G عرضه می‌شود. میت‌پد هوآوی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این تبلت همراه با یک باتری ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید و از درگاه USB-C استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های میت‌پد می‌توانیم به دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، بلوتوث ۵.۱ و برخورداری از اندروید ۱۰ اشاره کنیم که همراه با پوسته EMUI 10.1 عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)