خانهاخبار
تبلت سرفیس گو 2 با قدرت بالاتر و قیمت قبلی وارد بازار می‌شود

تبلت سرفیس گو 2 با قدرت بالاتر و قیمت قبلی وارد بازار می‌شود

بر اساس گزارش وب‌سایت Mspoweruser، مایکروسافت در نظر دارد که تا چند هفته دیگر از نسل دوم تبلت سرفیس گو با قدرت بالاتر رونمایی کند. این محصول قیمتی مشابه نسل قبلی سرفیس گو خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱/۲۴

سرفیس Go مقرون به صرفه‌ترین تبلت مایکروسافت است که طرفداران تبلت‌ها آن را به عنوان کامپیوتری ثانویه در نظر می‌گیرند. بنابراین عجیب نیست که هیاهوی پیرامون سرفیس Go 2 با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه این دستگاه و انتشار شایعات بیشتر پیرامون این محصول افزایش پیدا کند. طبق گزارش وب‌سایت Mspoweruser، این دستگاه قیمت پایینی خواهد داشت.

به گفته منابع ناشناس این وب‌سایت، سرفیس گو ۲ مایکروسافت در مراحل پایانی کار قرار دارد و ظرف هفته‌های آتی معرفی خواهد شد. Mspoweruser تخمین زده که جانشین سرفیس گو فعلی احتمالا در اوایل ماه میلادی بعدی (اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد) سر از ویترین فروشگاه‌ها در خواهد آورد.

سرفیس گو ۲ دستگاهی شدیدا مورد انتظار است که قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به خواهر بزرگ‌تر خود یعنی سرفیس پرو ۷ خواهد داشت. افشاگری از توئیتر با حساب کاربری rogame قبلا فاش کرده بود که مدل پایه این تبلت از پردازنده اینتل پنتیوم 4425Y و مدل پیشرفته آن از Core m3-8100Y استفاده خواهد کرد.

سرفیس گو ۲ مایکروسافت نسبت به پردازنده پنتیوم گلد 4425Y ارتقایی داشته که برای این دستگاه کاملا مورد نیاز بوده، اما سرعت کلاک آن صرفا به مقدار ناچیزی افزایش پیدا کرده است. البته مدل پیشرفته سرفیس گو ۲ با Core m3-8100Y عملکرد خیلی بهتری نسبت به پردازنده پنتیوم گلد خواهد داشت چرا که فرکانس توربوی آن تا ۳.۴ گیگاهرتز می‌رسد.

اکنون با بررسی این مشخصات سوال اصلی ما این است که آیا این غول ردموندی همچنان قیمت نسل دوم تبلت سرفیس گو را در محدوده ۳۹۹ دلار حفظ خواهد کرد. وب‌سایت Mspoweruser می‌گوید قیمت سرفیس گو ۲ مطمئنا از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود و برای مدل پیشرفته‌تر آن به ۶۵۰ دلار می‌رسد.

افزون بر این، سرفیس گو ۲ در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی SSD عرضه خواهد شد. این یعنی مدل پایه این دستگاه ظرفیتی دو برابر نسل قبلی خود خواهد داشت و مدل پیشرفته‌تر آن هم نسبت به مدل پیشرفته نسل اول سرفیس گو با دو برابر فضای داخلی عرضه می‌شود. اگر سرفیس گو ۲ با همان قیمت نسل قبل وارد بازار شود، این دستگاه به گزینه ارزشمندی برای طرفداران تبلت‌های مقرون به صرفه تبدیل خواهد شد و کسانی که به دنبال دستگاه‌های iOS و اندرویدی نیستند می‌توانند حساب ویژه‌ای روی آن باز کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)