خانهاخبار
آنر پلی 4T و آنر پلی 4T پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی پرو معرفی شدند

آنر پلی 4T و آنر پلی 4T پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی پرو معرفی شدند

خانواده تلفن‌های هوشمند Honor Play 4T امروز با دو عضو از راه رسید. این گوشی‌ها با قیمت پایه 155 یورویی از پردازنده‌های اختصاصی Kirin استفاده می‌کنند و دوربین 48 مگاپیکسلی دارند.
۱۳۹۹/۱/۲۳

آنر مطابق برنامه قبلی خود بالاخره از سری Play 4T در چین رونمایی کرد. این سری شامل دو عضو Play 4T و Play 4T Pro است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فضای ذخیره‌سازی بالا (و قابل ارتقا) و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارند. در ادامه نگاهی به این دو تلفن هوشمند می‌اندازیم.

آنر پلی 4T پرو نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +FHD دارد که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند و بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته تا میزبان دروبین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد. در قاب عقب این گوشی دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

آنر پلی 4T پرو از چیپست ۷ نانومتری Kirin 810 به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این موبایل به یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده که با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی سازگار است. آنر پلی 4T پرو در مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۱۹۵ یورو و در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۲۲۰ یورو وارد بازار می‌شود.

image

آنر پلی 4T نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD دارد که بالای سمت چپ آن حفره‌ای کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی در قاب عقبش دو لنز دارد که یکی ۴۸ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی و از نوع تشخیص عمق است. این گوشی حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که می‌توانید آن را روی قاب عقب دستگاه مشاهده کنید.

آنر پلی 4T از چیپست Kirin 710A به همراه ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. علاوه بر این، مشابه مدل پرو، در این دستگاه نیز یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تعبیه شده است. آنر پلی 4T با قیمت ۱۵۵ یورو از تاریخ ۲۱ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت به بازار می‌آید.

فعلا صحبتی از عرضه جهانی این محصولات به میان نیامده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)