خانهاخبار
دلیل پشتیبانی نکردن هوآوی پی ۴۰ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

دلیل پشتیبانی نکردن هوآوی پی ۴۰ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

در روز رونمایی از چند محصول جديد، مدیرعامل هوآوی فاش ساخت که چرا جدیدترین گوشی ساخت این شرکت از نرخ ۱۲۰ هرتز در نمایشگر پشتیبانی نمی‌کند
۱۳۹۹/۱/۲۳

هوآوی در کنار محصولات جدید خود از جمله تلویزیون هوشمند X65 با نمایشگر OLED و چندین ویژگی شگفت‌انگیز، به صحبت درباره گوشی P40 نیز پرداخت. در طول رویداد، Yu Chengdong به شکایات مربوط به سری پی ۴۰ پرداخت که بسیاری از کاربران از عدم وجود نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در این گوشی ابراز ناراحتی کرده بودند. اکنون یوچنگ دونگ اعلام کرد که هوآوی P40 Pro به طور طبیعی می‌تواند طوری پیکربندی شود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. با این حال عوامل دیگری نظیر مصرف باتری و چندی دیگر که اشاره‌ای به آن‌ها نکرد، موجب شده تا این غول فناوری چینی نرخ نوسازی حداکثر ۹۰ هرتز را برگزیند. همچنین اظهار داشت که صفحه نمایش ۹۰ هرتزی P40 Pro و P40 Pro plus طوری بهینه سازی شده‌اند که بسیار نرم و روان باشند. این اتفاق در حالی رخ داده که گوشی پی ۴۰ استاندارد از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره‌مند است.

image

نرخ نوسازی صفحه نمایش به مولفه بسیار مهمی در گوشی‌های پرچمدار تبدیل شده است. ما در چند سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم که مونتاژ کننده های تلفن همراه، نرخ نوسازی نمایشگر را از ۶۰ هرتز به ۹۰ و حتی بالاتر یعنی ۱۲۰ هرتز؛ به خصوص در تلفن‌های هوشمند مخصوص بازی، رسانده اند. این امر تجربه بازی کردن را بسیار بهبود بخشیده است. گوشی پی ۴۰ پرو با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز از پس بسیاری بازی‌های سنگین گرافیکی، به راحتی برمی‌آید و اجرای روان و نرمی را میبینیم و همچنین مصرف باتری بهتری را در مقایسه با نرخ ۱۲۰ هرتز شاهد خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)