خانهاخبار
عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 با تاخیر مواجه نمی‌شود

عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 با تاخیر مواجه نمی‌شود

بر اساس گزارش جدید رسانه The Korea Herald، منابع ناشناس خبر داده‌اند که گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 تحت تاثیر ویروس کرونا قرار نخواهند گرفت و مطابق برنامه عرضه خواهند شد.
۱۳۹۹/۱/۲۱

در چند وقت اخیر حرف‌های زیادی درباره تاخیرهای احتمالی در عرضه محصولات مختلف از جمله خانواده آیفون ۱۲ اپل زده شده، اما نکته جالب آن است که تاکنون گزارش موثقی پیرامون تاخیر در عرضه پرچمداران آتی سامسونگ به سطح اینترنت راه نیافته است. این مسئله از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ قرار است به رقابت مستقیم با آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس بروند.

با این حال، مطابق جدیدترین گزارش‌های منتشره از یک رسانه کره‌ای، به نظر نمی‌رسد که مشکلی برای سازوکارهای سامسونگ به وجود آمده باشد. این رسانه مدعی است که این غول بزرگ دنیای موبایل تدابیر ویژه‌ای را برای عرضه اعضای جدید خانواده گلکسی نوت در نظر گرفته تا تاخیری برای ورود این گوشی به بازار به وجود نیاید.

برنامه‌ها بدون تغییر می‌مانند

ادعای بالا توسط منبعی ناشناس به دست نشریه The Korea Herald رسیده، اما جزئیات بیشتری پیرامون برنامه‌های سامسونگ در خصوص رونمایی از گلکسی فولد ۲ و گلکسی نوت ۲۰ ارائه نشده است. پس مطابق رویه قبلی این شرکت، گلکسی نوت ۲۰ احتمالا در ماه اوت امسال معرفی می‌شود، اگرچه چند ماه پیش گزارشی مدعی شده بود که این تلفن هوشمند ممکن است امسال زودتر از راه برسد.

علی‌رغم شرایط بحرانی سراسر دنیا و چالش‌هایی که در بازار موبایل به وجود آمده، هنوز این احتمال وجود دارد که رویداد بعدی آنپکد سامسونگ در ماه ژوئیه برگزار شود. دلیل عمده این اتفاق به خاطر آن است که مقر اصلی سامسونگ در کره جنوبی قرار دارد و مهندسان این شرکت توانسته‌اند فعالیت‌های خود را در شرایط عادی‌تری انجام دهند.

البته بدیهی است که برپایی رویدادی فیزیکی با هزاران شرکت‌کننده بعید خواهد بود و احتمالا آنپکد بعدی به صورت یک رویداد آنلاین برگزار می‌شود. با این حال، هنوز برای اظهارنظر قطعی زود است و فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم شرایط به چه شکلی پیش خواهد رفت. حتی اگر بدترین حالت برای سامسونگ رقم بخورد، تردید داریم که سناریوهایی به بدبینی سناریوهای آیفون ۱۲ برای محصولات بعدی این غول کره‌ای در نظر گرفته شود.

image

گلکسی نوت ۲۰ هنوز می‌تواند محصولی ویژه باشد

شایعات پیرامون گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ بسیار نادر بوده و به جز چند گزارش مختصر که به شباهت این گوشی با گلکسی اس ۲۰ الترا اشاره داشته، چیزی در اختیار نداریم. نکته عجیب این است که در بنچمارک منتسب به گلکسی نوت ۲۰ پلاس دستگاهی را می‌بینیم که رم کمتری نسبت به نسخه معمولی گلکسی S20 5G دارد.

با وجود این که The Korea Herald اطلاعات خاصی درباره مشخصات گلکسی نوت ۲۰ ارائه نکرده، اما تغییر در طراحی ظاهری این گوشی می‌تواند باعث برجسته‌تر شدن عضو جدید سری گلکسی نوت نسبت به گلکسی اس ۲۰ شود. این تغییر می‌تواند انتقال دوربین سلفی به زیر نمایشگر باشد که سامسونگ سال‌هاست روی آن کار می‌کند. با این حال، افشاگران و تحلیل‌گران معتقدند که این فناوری هنوز برای عرضه عمومی آماده نشده است.

افزون بر این، در گزارش امروز به ارتقای قابلیت‌های قلم S Pen اشاره شده هرچند جزئیاتی در این زمینه در دسترس نیست. Korea Herald می‌گوید اندازه نمایشگر این گوشی به ۷ اینچ خواهد رسید اما معلوم نیست که امسال چند عضو از خانواده گلکسی نوت ۲۰ معرفی می‌شود.

شایان ذکر است که نشریه The Korea Herald در گزارش خود به صورت گذرا به گلکسی فولد ۲ اشاره می‌کند. با این حال با توجه به شایعات قبلی می‌دانیم که این گوشی احتمالا با قیمت پایین‌تری وارد بازار خواهد شد و ویژگی‌هایی خواهد داشت تا بتواند از اقبال عمومی کاربران برخوردار شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)