خانهاخبار
معرفی رسمی تلویزیون هوشمند Vision X65 توسط هوآوی

معرفی رسمی تلویزیون هوشمند Vision X65 توسط هوآوی

شب گذشته، هوآوی از اولین تلویزیون OLED خود با نام Vision X65 رونمایی کرد. این تلویزیون هوشمند از پنل 65 اینچی OLED، با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد.
۱۳۹۹/۱/۲۱

شب گذشته در رویدادی آنلاین هوآوی از جدید‌ترین محصول خود رونمایی کرد. همانطور که قبلا به شما قول داده بودیم، آخرین ویزگی های این محصول جدید را در اختیارتان قرار می‌دهیم، با جی اس ام همراه باشید.

طبق گفته هوآوی این تلوزیون هوشمند می‌تواند تا حداکثر روشنایی 1000 نیت را برای چشم انسان محیا سازد، در حقیقت این بزرگترین نمایشگر موجود در بازار است که گواهی TUV Rheinland آلمان را برای مراقبت از چشم دریافت کرده است.

image

 

برای ایجاد بهترین تجربه، هوآوی این تلویزیون هوشمند را  به 14 بلندگو داخلی که درست در پشت صفحه نمایش جاسازی شده‌اند مجهز کرده است. این بلندگو ها دارای توان 75 واتی بمنظور ایجاد بهترین کیفیت صدای فراگیر بدون استفده از بلندگوهای خارجی هستند.

image

یکی دیگر از ویژگی های این محصول، وجود یک مکانیزم دوربین پاپ_آپ با رزولیشن 24 مگاپیکسلی است که درست در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. این دوربین با لنز گسترده 24 مگاپیکسلی قابلیت برقراری تماس‌های ویدیویی که توسط تراشه داخلی HiSilicon Hi3559C هدایت می شود را ایجاد کرده و حتی قادر به محاسبات AI با استفاده از NPU است.

image

این دوربین همچنین با ردیابی حرکت انسان به شما امکان می دهد تا با حرکات دست، صدا و تصویر را بر روی دستگاه کنترل کنید.

همچنین باید خاطر نشان کنیم که هواوی از جدید ترین نسل تراشه های خود در این محصول استفاده کرده است. تراشه سفارشی Honghu 898 در داخل دستگاه به طور خاص برای صفحه های OLED  توسعه یافته که با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. این تراشه در کنار خود از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد.

دریافت سفارشات در چین امروز آغاز و ارسال آن از 26 آوریل انجام می‌شود. قیمت این تلویزیون هوشمند از 24999 یوان (کمی بیش از 3500 دلار) شروع می‌شود.

در کنار Vision X65، این شرکت همچنین نسخه تازه‌ای از تلویزیون قدیمی Vision با نام Vision V55i را معرفی کرد که فقط با قیمت 3799 یوان (540 دلار) به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)