خانهاخبار
اولین تصویر از عملکرد دوربین گوشی سرفیس Duo منتشر شد

اولین تصویر از عملکرد دوربین گوشی سرفیس Duo منتشر شد

پانوس پانای، مدیر بخش محصولات مایکروسافت، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از اولین تصویری رونمایی کرد که عملکرد دوربین سرفیس Duo را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱/۲۱

سرفیس Duo اولین بار سال گذشته در رویدادی ویژه معرفی شد و نمودی عینی از تصور مایکروسافت برای تلفن‌های هوشمند بود. سرفیس Duo برخلاف ترند جدید بازار به سراغ استفاده از نمایشگرهای منعطف نرفت و در عوض دو صفحه نمایش را از طریق لولایی به یکدیگر وصل کرد.

حالا امروز رئیس بخش محصولات مایکروسافت، پانوس پانای، اولین نمونه از عملکرد دوربین سرفیس Duo را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. اگر ویدیوهای انتشاریافته از این تلفن هوشمند را به خاطر داشته باشید، حتما می‌دانید که سرفیس Duo فاقد دوربین خارجی بود، در نتیجه این تصویر یا مربوط به دوربین جدیدی است که در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده یا با دوربین داخلی/سلفی دستگاه گرفته شده است.

image

پانای می‌گوید این عکس را پسرش کاستاس گرفته که در داخل خانه مشغول به کار بوده است. البته که پلتفرم اینستاگرام الگوریتم‌های فشرده‌سازی قابل توجهی را روی این عکس اعمال کرده و نورپردازی آن با توجه به این که از داخل خانه تهیه شده چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

با تمام این تفاصیل، فعلا نمی‌توانیم نظر قاطعی درباره کیفیت این عکس داشته باشیم. عکس حاضر مطمئنا رنگ‌های مطلوب و دامنه پویای خوبی دارد، اما برای نتیجه‌گیری باید صبر کنیم تا تصاویری بیشتری از عملکرد دوربین سرفیس Duo منتشر شود. مایکروسافت قبلا وعده داده بود که دوربین این تلفن هوشمند در سطح کلاس جهانی خواهد بود.

مایکروسافت در نظر دارد که سرفیس Duo را در آغاز فصل تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند. این مسئله با گزارش دیگری که مدعی بود موبایل مایکروسافت زودتر از موعد اما همراه با سخت‌افزارهای ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد در تناقض است.

سرفیس Duo گوشی هوشمندی با دو نمایشگر ۵.۶ اینچی است که از قلم سرفیس پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به اندرویدی مجهز شده که توسط مایکروسافت شخصی‌سازی شده است، اما در حال حاضر از سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول بی‌اطلاع هستیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عرفان

۱۳۹۹/۱/۲۱
چرا اشتباه تیتر میزنید؟
این تصویر از عملکرد دوربینه؟
اصلا از دوربین این وسیله عکسی میبینی شما؟
این عکس پشت دستگاهه....