خانهاخبار
تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ در دو اندازه تولید می‌شود

تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ در دو اندازه تولید می‌شود

بر اساس گزارش اختصاصی وب‌سایت SamMobile، سامسونگ کار روی تبلت پرچمدار بعدی خود را آغاز کرده است و این دستگاه را در دو اندازه تولید خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۲۱

حدود سه هفته پیش بود که برای اولین باری در گزارشی اعلام شد سامسونگ کار روی تبلت پرچمدار بعدی خود را آغاز کرده است. این دستگاه قرار است جانشین گلکسی تب S6 باشد، در نتیجه احتمال دارد که سامسونگ نام آن را گلکسی تب S7 بگذارد. با این حال، از آن‌جایی که این غول کره‌ای امسال نام‌گذاری محصولات خود را تغییر داده، باید صبر کنیم تا ببینیم که تبلت بعدی آن‌ها هم مشمول این تغییر خواهد شد یا خیر.

نکته مهم درباره این تبلت اما نه اسم آن بلکه تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی است که سامسونگ روی آن اجرا خواهد کرد. بسیاری از کاربران مدت‌هاست که می‌خواهند تبلت بعدی سامسونگ نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشد؛ حالا به نظر می‌رسد که کره‌ای بالاخره صدای مشتریان خود را شنیده‌اند.

تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ در دو نسخه با شماره مدل‌های SM-T97x و SM-T87x در دست توسعه قرار دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این تبلت در دو اندازه و دو نسخه با قابلیت‌های وای فای و سلولار عرضه خواهد شد. این دو اندازه ۱۲.۴ و ۱۱ اینچ در نظر گرفته شده است.

با توجه به گزارش‌ها، می‌دانیم که سامسونگ در حال کار روی تبلت دیگری به نام گلکسی تب S20 است که شماره مدل‌های آن SM-T970 و SM-T975 اعلام شده. شواهد نشان داده بود که این دستگاه مشابه سری SM-T8xx از جمله گلکسی تب S6 نخواهد بود، اما حالا به نظر می‌رسد که این محصول واقعا جزوی از همان سری در نظر گرفته خواهد شد.

افزایش اندازه تبلت پرچمدار سامسونگ به خودی خود تصمیمی شایسته تحسین تلقی می‌شود. با وجود این که گلکسی تب S6 با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی دستگاه بسیار خوبی است، اما به خاطر همین نمایشگر کوچک نمی‌تواند به پای آیپد پرو برسد. کاربران از مدت‌ها قبل از سامسونگ خواسته بودند که اندازه نمایشگر تبلت پرچمدارش را افزایش دهد، در نتیجه این افزایش به اندازه ۱۲.۴ اینچی می‌تواند با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شود. نسخه دوم این دستگاه با نمایشگر ۱۱ اینچی هم محصولی مناسب برای افرادی است که به دنبال دستگاه‌های کوچک‌تر می‌گردند.

در خصوص مشخصات سخت‌افزاری، انتظار داریم که تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ از جدیدترین پردازنده و رم، دوربین بهبودیافته، باتری بزرگ‌تر، ارتباطات 5G و اندروید ۱۰ بهره ببرد. همچنین امیدواریم که سامسونگ در این دستگاه از شارژر سریع ۲۵ واتی استفاده کند، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. گلکسی تب S7 احتمالا در دنباله سال وارد بازار خواهد شد و در رنگ‌های خاکستری، آبی و قهوه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)