خانهاخبار
ایرپاد ایکس و هدفون اپل در دست تولید قرار دارند

ایرپاد ایکس و هدفون اپل در دست تولید قرار دارند

بر اساس گزارش جدید یوتیوبر معروف، جان پراسر، اپل مشغول تولید دو دستگاه جدید است که اولی ایرفونی شبیه BeatsX و دیگری هدفونی برای رقابت با Bose 700 خواهد بود.
۱۳۹۹/۱/۲۱

ایرپاد و ایرپاد پرو از جمله پرفروش‌ترین ایرفون‌های بیسیم دنیا هستند و همین موضوع باعث شده که اپل به فکر عرضه محصولات دیگری مشابه این دو دستگاه بیفتد. اکنون به لطف اطلاعاتی که توسط یوتیوبر معروف، جان پراسر، منتشر شده به اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده‌ایم که از برنامه آتی اپل در این بازار خبر می‌دهد.

ایرپاد ایکس

چند وقتی است که شایعاتی درباره محصولی تازه به نام ایرپاد پرو لایت شنیده می‌شود. این دستگاه با اسم رمز B517 واقعا در دست تولید قرار دارد اما به هیچ عنوان نسخه ارزان‌تر ایرپاد پرو نیست. آن طور که در گزارش‌های جدید آمده، اپل در حال تولید محصولی شبیه BeatsX برای کسانی است که می‌خواهند در حین انجام ورزشی‌های خارج از خانه از ایرفون بیسیم استفاده کنند.

این دستگاه احتمالا ظاهری شبیه ایرپاد پرو با بالشتک‌های سیلیکونی خواهد داشت تا ایزوله مناسبی در برابر باد داشته باشد و به‌راحتی از گوش کاربر خارج نشود. با این حال، ظاهرا اپل در مورد موضوع دوم به این طراحی اکتفا نکرده و می‌خواهد بین گوشی‌های این محصول سیمی قرار دهد تا از گم شدن اتفاقی آن‌ها جلوگیری کند. در نتیجه این طراحی می‌تواند به معنای وجود دکمه‌هایی برای کنترل ایرفون آتی اپل باشد.

image

ایرپاد جدید کوپرتینویی‌ها احتمالا با نام تجاری ایرپاد ایکس وارد بازار می‌شود. گفته شده که اپل می‌خواهد این محصول را در ماه سپتامبر یا اکتبر روانه بازار کند. با این حساب، احتمالا همزمان با رونمایی از سری آیفون ۱۲ می‌توانیم منتظر معرفی ایرپاد ایکس باشیم. پراسر می‌گوید قیمت این دستگاه چیزی حدود ۲۰۰ دلار خواهد بود تا از نظر قیمتی بین ایرپاد عادی با ۱۵۹ دلار و ایرپاد پرو با ۲۴۹ دلار قرار بگیرد.

هدفون رو-گوشی پریمیوم

حداقل دو سال است که اپل روی هدفون بیسیمی با طراحی رو-گوشی کار می‌کند. این محصول در ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شود، اما تاخیرهای داخلی شرکت باعث شد عرضه آن‌ها تا سال ۲۰۱۹ به تعویق بیفتد. با این حال، سال گذشته هم نتوانستیم شاهد رونمایی از این هدفون باشیم.

اکنون اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود و همه‌گیری ویروس کرونا چالش‌های بیشتری را برای خط تولید اپل به وجود نیاورد، هدفون این شرکت با اسم رمز B515 به فاصله کوتاهی پس ا رویداد WWDC 2020 با قیمت ۳۵۰ دلار وارد بازار می‌شود. پراسر می‌گوید اپل امیدوار است که این هدفون بتواند رقیب خوبی برای Bose 700 باشد. با این حساب، انتظار داریم که هدفون اپل به قابلیت حذف نویز و پشتیبانی از سیری مجهز شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های این محصول در دسترس نیست، اما از آن‌جایی که کمتر از دو ماه تا زمان احتمالی عرضه این دستگاه باقی مانده، به‌زودی باید اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

image

فهرست تمام محصولات شنیدنی اپل در پایان 2020

اگر تاخیر عجیبی در زمان‌بندی رونمایی و عرضه محصولات اپل به وجود نیاید، این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۰ محصولات گوناگونی را در دسته لوازم شنیدنی در ویترین فروشگاه‌های خود خواهد داشت. این محصولات از قرار زیر خواهند بود:

  • ایرپاد معمولی ۱۵۹ دلار
  • ایرپاد با کیس شارژ بیسیم ۱۹۹ دلار
  • ایرپاد ایکس ۱۹۹ دلار
  • ایرپاد پرو ۲۴۹ دلار
  • هدفون رو-گوشی اپل ۳۴۹ دلار

گزارش‌ها حاکی از آن است که برند ایرپاد در راهبردی بلند مدت به منظور جایگزین شدن با برند محبوب بیتس در حال توسعه است. برند بیتس احتمالا سال آینده میلادی از رده خارج می‌شود و اپل سخت در تلاش است تا محصولات این برند را با دستگاه‌های جدید خود جایگزین کند و کاربران را به سمت گزینه‌های داخلی این شرکت سوق دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)