خانهاخبار
مایکروسافت تا تابستان سال آینده رویدادهای خود را دیجیتالی برگزار می‌کند

مایکروسافت تا تابستان سال آینده رویدادهای خود را دیجیتالی برگزار می‌کند

با توجه به شرایط بحرانی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، شرکت مایکروسافت اعلام کرده که تا ماه ژوئیه سال 2021 تمام رویدادهای خود را صرفا به صورت دیجیتالی برگزار خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱/۲۰

مایکروسافت در نظر دارد که تمام رویدادهای داخلی و خارجی خود را به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا تا ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ صرفا به صورت دیجیتالی برگزار کند. این غول بزرگ سازنده نرم‌افزار چندی پیش اعلام کرده بود که رویداد Build 2020 را به شکل رویدادی دیجیتالی برگزار خواهد کرد. حالا این رویه دیجیتالی قرار است تا تابستان سال آینده ادامه داشته باشد.

این شرکت اخیرا در ایمیلی خطاب به کارکنان خود این چنین توضیح داده است:

در راستای چالش‌هایی که بر اثر کووید-۱۹ به وجود آمده، مایکروسافت از نزدیک مشغول نظارت بر شرایط رو به گسترش جهانی و ارزیابی مجدد استراتژی رویدادهای حضوری شرکت بوده است. مایکروسافت به عنوان یک شرکت تصمیم گرفته که تمام رویدادهای خارجی و داخلی خود را تا ماه ژوئیه ۲۰۲۱ به شکل دیجیتالی درآورد.

به این ترتیب کنفرانس مایکروسافت Ignite در سپتامبر امسال به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود و حضور ردموندی‌ها در کنفرانس کامپیوتکس ۲۰۲۰ نیز دیجیتالی خواهد بود. علاوه بر این، مایکروسافت سال آینده در رویداد CES 2021 حضور نخواهد داشت و رویداد Build 2021 را به صورت آنلاین برگزار می‌کند. کنفرانس بیلد معمولا در حوالی ماه‌های آوریل و مه برگزار می‌شود، در نتیجه این رویداد نیز مشمول استراتژی جدید این شرکت قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت همچنین رویدد Inspire را که قرار بود به صورت حضوری در ماه ژوئیه برگزار شود لغو کرده است. این شرکت هنوز تصمیم نگرفته که این رویداد را به صورت دیجیتالی برگزار خواهد کرد یا نه. خبرگزاری ZDNet می‌گوید کنفرانس بیلد معمولا ۵ هزار، اینسپایر معمولا ۴۰ هزار و ایگنایت معمولا ۲۵ هزار شرکت‌کننده دارد، در نتیجه این تصمیم اثرات قابل توجهی خواهد داشت. به‌علاوه، این خبر احتمالا به معنای این است که هیچ رویدادی به صورت فیزیکی برای سخت‌افزارهای سرفیس برگزار نخواهد شد.

این شرکت حالا باید در تدارک بسترهای لازم برای برگزاری دیجیتالی رویدادهای خود باشد و در عین حال به نرم‌افزار Microsoft Teams نگاه ویژه‌ای کند تا بتواند پاسخ خیل عظیم کارمندان این شرکت و سایر شرکت‌هایی را بدهد که در شرایط قرنطینه با کمک این برنامه از داخل خانه‌های خود به کارشان ادامه می‌دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)